Tom 32
Gepokt en gemazeld
Of, nog erger, de BZN specials van een uur.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vergeten wij hier de Dutch Rhythm & Steel band nu niet?O ja, dan zat je zo'n spelshow te kijken en kwam er ineens van die akelige Nederlandstalige campingmuziek doorheen met een clipje bij een molen OF met het showballet van Penny de Jager(?) op het podium. Meestal het moment om even te plassen en cola en chips te pakken.

Nee... ik draai ze altijd terug kijken voor verborgen boodschappen....Heeft iemand wel eens geprobeerd om BZN op een lager tempo af te spelen? Wie weet puilen onze kringloopwinkels uit van de verborgen zompige proto-acid.
...in het andere geval heb je BZN nummers gewoon nog een stuk langer gemaakt, waarvoor mijn excuses.
En dan vooral die compilatiealbums met bikinidames -of minder- op de cover...

Dapper !Ik ben ooit eens begonnen met het arrangeren van een BZN nummer voor een blaaskapel, althans een poging daartoe.

Als de muziek niets is moet je toch op een andere manier de aandacht zien te trekken...
Hier een stukje BZN toen ze nog wel muziek maakten:
Ze hadden de Nederlandse versie van The Who kunnen worden... Dat debuut album zoek ik nog, maar ik heb 't nog niet langs zien komen.![]()
En daarna was het "Nou jongens, genoeg gelachen. Nu gaan we gewoon kutmuziek maken voor de gepermanente bloemetjesjurken en lekker cashen.

Niet alleen studio maar ook heel managment/ publiciteits circus wat nodig is om verkoop en promotie te regelen . Muziek inhoudelijk stelt het m.i. Niet veel voor ( heb er geen enkele lp/ cd van) , qua marketting echter hebben ze het in volendam goed voor mekaar .Jeutje, niet zo'n klein beetje Who ook zeg. Verdienstelijk maar ook wat treurig. Wel verbazingwekkend wat je kan bereiken in zo'n dorp als er maar een goeie studio staat.
qua marketting echter hebben ze het in volendam goed voor mekaar .