J
John Doe 41
Guest
Zojuist betaling gemaakt voor een Virus C Desktop en ik verwacht hem met het weekend (of voor het weekend) binnen. Het is mijn allereerste Virus en pas mijn tweede hardware synth (mijn eerste was een MonoLancet, maar dat is een comlpeet ander beest).
Heb tot op heden voornamelijk ITB gewerkt en dat blijf ik ook doen, want ik ben echt gek op mijn Diva en Zebra van U-he. Dat gezegd te hebben miste ik al die tijd gewoon wat echte knoppen. Even genoeg van het gepiel met de muis.
Nog tips of tricks? Ben al vast de manual aan het doorlezen en ik heb ook het Infected forum gevonden.
Als het aan mij lag, kocht ik meteen de Virus TI, maar dat laat het budget niet toe.
Ik heb er alvast zin in!
Heb tot op heden voornamelijk ITB gewerkt en dat blijf ik ook doen, want ik ben echt gek op mijn Diva en Zebra van U-he. Dat gezegd te hebben miste ik al die tijd gewoon wat echte knoppen. Even genoeg van het gepiel met de muis.
Nog tips of tricks? Ben al vast de manual aan het doorlezen en ik heb ook het Infected forum gevonden.
Als het aan mij lag, kocht ik meteen de Virus TI, maar dat laat het budget niet toe.
Ik heb er alvast zin in!

Maak vooral gebruik van de multitimbraliteit en gescheiden outputs, dat biedt je meteen een enorme sloot mogelijkheden.