liquidthrust
Onverbloemd
hij heeft wel een punt hoor, jij bent bezig met je persoonlijke queste/ontdekkingsreis, maar vergeet dat de rest van de wereld deze al lang gemaakt heeft en eental die hem hebben volbracht je vader of opa hadden kunnen zijn
Daarnaast is hetgeen jij zoekt niet revolutionair, alles is gebaseerd op een chromatische schaal en de wiskundige verhouding van 1-3-5-7-9 binnen 12 vandaar ook de 7 witte en 5 zwarte toetsen. Ritmes kunnen door syncopatieleer op een soortgelijke wijze verklaard worden.
Er zijn 3 grabbeltonnen en jij vind er maar 2 leuk om in te wroeten
1 het reeds bestaande materiaal
2 de spulleboel die gebruikt is om dat te maken
3 is de muziektheorie erachter, dit is de meest moelijke en saaie ton, maar toch wordt het nu tijd om hier je handen in te gaan vuilmaken.
Je kan natuurlijk ook gewoon een bewonderaar en verwonderaar blijven, maar dan zal je de code nooit kraken.
Je bewondering kan je altijd uitspreken, maar je verwondering is gewoon gebrek aan kennis. Niet iets magisch
Ik weet dat wat ik zoek niet revolutionair is, tuurlijk. Het is gewoon een andere aanpak. Wilt niet zeggen dat die aanpak beter is, gewoon anders. Heb nu al drie boeken liggen wat betreft de derde grabbelton! Ik kom er wel aan.