Gloomer - God's Men Of Sin - WIP, hulp nodig..

Las ergens in een ander topic dat je behoeftig was aan feedback...

Ben nu aan het luisteren!

En hoop dat de buren dat niet erg vinden... :-D

Ze staan nog niet met spandoeken voor de deur, maar wie weet wat er nog komen gaat... :-P

Gloomer dit is niet mijn genre maar heb toch net ff 2 keer geluisterd naar de final mix; vond het eigenlijk best een cool en meeslepend plaatje -die bassline in de intro klinkt lekker retro-, totdat dat smerige toetertje op 01:45 zijn kop op stak :D.
Dat geluid wat eronder zit klinkt trouwens ook erg vals in m'n oren.

Ik zal dat "valse" wel niet begrijpen :).

Het zit wel goed en gelikt in elkaar en geluidstechnisch vind ik het ook goed klinken! :okdan:

Hey SilverBullet, thanks a heap man voor je eerlijke commentaar.. Doet altijd deugd om te lezen hé ;)

Ja, hij is af, dus ik ga er niets meer aan veranderen. Vooralsnog eens de link op deze pagina :

https://soundcloud.com/gloomer6/gods-men-of-sin-original

:okdan:

De retro basslijn en de rifjes en drumloops en one shots zijn allemaal van deze meneer
Manuel_Schleis.jpg
die grossiert in construction kits

Gloomer heeft slechts het e.e.a. aan loops gecombineerd tot een track. Op zich niks mis mee, ieder z'n hobby, maar laten we nu niet net doen of G. Een funky bassline heeft ingespeeld :D

's Wel populair he? zo'n foto maken als je iets in de muziek doet...

avatars-000009919620-tz7civ-crop.jpg

;)

-C-

Laatst gewijzigd:
Nou ja Raphie, :D

Ah is dat die meneer die Vengeance maakt, cool om te weten.

Ja man, ik heb me Vengeance bijna helemaal aangeschaft, en nu en dan kun je't wel horen. Maar laten we toegeven dat ik ook nummers kan maken zonder Vengeance.. heeft 't verleden al uitgewezen. Ik heb meer nummers zonder Vengeance dan nummers met Vengeance.

Als het geheel maar goed klinkt ! En met de combinatie van Gloomer's eigen materiaal klinkt het allemaal wel goed dansbaar en "speciaal" moet ik zeggen.. dat is toch wat de buitenwereld me duidelijk maakt.

Genoeg gezeverd.. tijd voor een :peukie:

Dank voor te luisteren Raphie !

Zijn die allemaal door die ene meneer gemaakt?
Wat een raar concept, was er niet eens van op de hoogte dat dat bestond?
Mag je dat dan uitbrengen als je er iets mee maakt?

Back