Unexpected
Nieuwkomer
mag wel wat meer reverb op de synths en de perc imo! dan vloeit alles beter in elkaar over 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Voor wie interesse heeft: https://refx.com/products/vengeance/samples/

Lezen is al helemaal niet jouw sterkste vak, ik geef aan dat je keer op keer de sfeer op het forum weet te verzieken met je gezever...

Gloomer heeft slechts het e.e.a. aan loops gecombineerd tot een track. Op zich niks mis mee, ieder z'n hobby
Maar dat krijg je als je pronkt met andermans veren (of loops) dan val je gewoon een keer door de mand. Als je het een probleem vind natuurlijk.

Niemand zegt dat iets anders moet, neem aan dat je kan lezen Djit, inhoudelijk commentaar was vorige week al gegeven. Tevens geef ik aan wat er beter kan. Als mensen aangeven dat hij een lekkere basslijn heeft, wat is er dan in godsnaam mis mee om aan te geven dat die kant en klaar als 8 maten loop uit een samplepack komt? Alsof dat een verboden onderwerp is en mensen zich "betrapt" voelen. Maar dat krijg je als je pronkt met andermans veren (of loops) dan val je gewoon een keer door de mand. Als je het een probleem vind natuurlijk. gloomer vind het geen probleem, ik ook niet, dus voor ons maakt het allemaal niet uit.
Maar jij en een paar anderen voelen zich ontzettend aangevallen als het over sampleloops gaat, misschiien eens wat meer naar je eigen productie technieken kijken voor je anderen een sneer wilt geven?
.

Is een beetje als anabolen onder body builders, je mag wel complimentenjes geven over hoe groot ze zijn, maar niet vragen hoe het komt, want dan gebruiken ze niet![]()