TR-808

Status
Please reply by conversation.
Thanks allen.

Ja de haast die ik eerder had helpt niet echt zeg maar :)

Ik heb dan maar besloten de TR-8 verkrachten totdat ik een mooie 808 in de Benelux of Duitsland oid heb gevonden die ik in person kan testen en ophalen.

Je moet jezelf idd geen 808 opdringen, gewoon met goede regelmaat te koop gevraagd advertenties bliven plaatsen en proberen je centen niet aan iets anders uit te geven, dat laatste vind ik altijd nog het moeilijkste :)

Je moet jezelf idd geen 808 opdringen, gewoon met goede regelmaat te koop gevraagd advertenties bliven plaatsen en proberen je centen niet aan iets anders uit te geven, dat laatste vind ik altijd nog het moeilijkste :)

Dagelijks checken vanaf nu en idd het spaarvarken niet stukslaan! 8)
Als ik hem stuksla is het voor een ..............................

????is het voor een ..............................??? sampler...:eureka:

wat wil je er mee maken, zijn er geen alternatieven te vinden? een 606 en een sampler of zo?
de specifiekste geluiden zijn voor mij de clap en de kick, maar als je daar nou van allebei drie variaties van sampled kom je een heel eind.
de rest valt sowieso goed te samplen naar mijn idee.

de sequencer is een ander verhaal, als het je daarom te doen is is er geen alternatief naar mijn idee.

Je kan die gezellige schuifjes niet samplen....leuk joh als je de toms en de clap speelt....
Sequencer is juist wel te doen, Cirklon.

Zoiets?
Ik snap niet wat je precies bedoelt met, laat maar horen.....
De Cirklon sequencer klinkt strak en levend, net als een 808/909.
Er zit een fill op, die flexibeler is dan de fill op een 808, maar ook excact zo in te stellen is.

Cirklon is een sequencer....niets meer dan dat. Wel de vetste en strakste sequencer die ik ooit gehad hebt, maar er komt geen geluid uit...

Beetje ver weg niet......ziet er wel goed uit zo met alles erop en eraan, bijna zo goed dat ik het niet vertrouw.....weet niet waarom....

Ik weet het niet, ik zou met paypal betalen , dan ben je als koper goed beschermd. Ik zelf zou in deze tijd mee bieden tot 2500dollar /1800euro. Wat helaas een hele redelijke prijs is voor een 808 in deze staat met doos ! (die los soms al voor 200$ gaat)

Ik weet het niet, ik zou met paypal betalen , dan ben je als koper goed beschermd. Ik zelf zou in deze tijd mee bieden tot 2500dollar /1800euro. Wat helaas een hele redelijke prijs is voor een 808 in deze staat met doos ! (die los soms al voor 200$ gaat)

uit America is 2300 dollar = 2150 euro

2300 + 50 euro ship + 500 euro tax + ongeveer 2900 euro = +/- 2150 euro

ooh zie nu dat ik overal euro achter heb gezet dat was niet de bedoeling .. editten gaat hier niet.
hoeveel is dat dan die import.

17,50 voor EMS producten en de rest 13,00 lees ik op post . nl

Status
Please reply by conversation.
Back