Hey
Ik had een pc 1.4ghz van Amd met een Amd moederbordje en 500mb ddrram...
Toen de pc regelmatig begon te crashen enz enz was het duidelijk dat men moederbord niet meer ok was...
Ik heb toen (paar weken geleden) gewoon heel de pc geupdate...
2.66ghz van intel met intel moederbordje en 1gb ddrram...
MAAAAAR, nu komt het
vroeger kon ik bv. 6 softsynths tegelijk draaien, waaronder soms 3x dezelfde softsynth opnieuw...
en als ik nu met men snellere pc met nog steeds dezelfde soundblaster live value nog maar 1tje laad en 5 min daar mee speel hapert de boel :confused:
dus ik kan niet meer volgen... soundblaster is net dezelfde... alleen is men processor sneller en heb ik meer rams... dus zou ik denken dat het nu 2x zo goed moet gaan???
iemand een idee wat er mis is? :confused:
Ik had een pc 1.4ghz van Amd met een Amd moederbordje en 500mb ddrram...
Toen de pc regelmatig begon te crashen enz enz was het duidelijk dat men moederbord niet meer ok was...
Ik heb toen (paar weken geleden) gewoon heel de pc geupdate...
2.66ghz van intel met intel moederbordje en 1gb ddrram...
MAAAAAR, nu komt het
vroeger kon ik bv. 6 softsynths tegelijk draaien, waaronder soms 3x dezelfde softsynth opnieuw...
en als ik nu met men snellere pc met nog steeds dezelfde soundblaster live value nog maar 1tje laad en 5 min daar mee speel hapert de boel :confused:
dus ik kan niet meer volgen... soundblaster is net dezelfde... alleen is men processor sneller en heb ik meer rams... dus zou ik denken dat het nu 2x zo goed moet gaan???
iemand een idee wat er mis is? :confused:

Mensen die honderden euro's aan computers besteden maar de geluidskaart links laten liggen. Koop jezelf een goedkope M-Audio Audiophile 2496 (of alternatief) en je bent van al het gezeur af.