Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
In mijn vorige track zat een famous 303 pattern - er hebben al heel wat mensen dat niet opgemerkt - zelfs niet toen ik het zelf toegaf. Raar he.
Beter goed geleend dan slecht zelf gemaakt.

ga maar niet denken dat iemand origineel is op dit forum![]()
Serieus? Daar ben ik het niet mee eens. Heb al vaak genoeg dingen voorbij horen komen die voor mijn gehoor echt origineel waren. Heb zelf ook wel op z'n minst 1 track gepost in het verleden die echt niet was gebaseerd op iets bestaands.
Nu betekent origineel zijn natuurlijk niet dat het ook goed is... da's een ander verhaal.
Mvg.
CoolRunning
Loops helpen als je geen muzikanten hebt, einde verhaal.
muzikant bent? bedoel je?Loops helpen als je geen muzikanten hebt, einde verhaal.
muzikant bent? bedoel je?
Het maakt niet uit hoe je muziek maakt als je het doet en plezier ervaart, als je denkt dat je aan het "stelen" bent en voelt niet creatief genoeg dan kom je nergens heen.
Ik steel ook, alleen weet ik het niet, jij steelt ook.
Niemand is origineel, alleen de grondleggers."Onvolgroeide dichters imiteren, volgroeide dichters stelen, slechte dichters verminken wat ze nemen, en goede dichters maken het tot iets beters, of tenminste tot iets anders. De goede dichter smeedt zijn gestolen materiaal om tot een totaalgevoel dat uniek is, volkomen verschillend van waaraan het was ontleend" -T.S. Eliot-