Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik maak me er niet druk over, ieder z'n hobby hoor.
maar ik snap gewoon niet waarom mensen gewoon geen inspiratie hebben om zelf dingen proberen te maken. ik ben 100% tevreden met wat ik maak, geef er geen reet om of jij het leuk vindt fjoesz, echt niet.
Loops gebruiken is de basis en oorsprong van elektronische dansmuziek. Van Grandmaster Flash tot Aphex twin. Punt.

ik maak me er niet druk over, ieder z'n hobby hoor.
maar ik snap gewoon niet waarom mensen gewoon geen inspiratie hebben om zelf dingen proberen te maken. ik ben 100% tevreden met wat ik maak, geef er geen reet om of jij het leuk vindt fjoesz, echt niet.
duidelijk toch? en die hebben geen reet te maken met GMF of MM, of een amen break of wat dan ook.Jij bent de enige die het over construction kits heeft, Raphie
nee, de meeste gebruiken one shots of programeren zelf. de ECHTE helden zijn degene die de skills hebben om loops te maken. of dacht je dat die als onbevlekte bevalling in je daw belanden?
de meeste van bovenstaande helden gebruiken gewoon one shots, i.i.g. samplen ze niks langer dan één tel.
ook jij moet leren lezen ouwe relschopperEerst 35 jaar samples gebruiken van sample cds en nu zeg je dit ..wat kunnen we nog geloven wat jij zegt. je bent niet echt standvastig in je doen en later..