één loopje

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Johndoe11

Gedeactiveerd account
en niet meer dan dat.
natuurlijk wel zelf gebakken en volledig analoog :D

kom er maar in Fjoesz :luv:

Vind het voor alleen analoge gear nou nie echt een goeie referentie.. maar je presentatie maakt wel weer het verschil.. zo heerlijk bescheiden :okdan:

Dan toch maar Vengeance loops... die zijn tenminste goed geproduced. Op plaatsen trekt het hoog m'n kop van m'n oren.

Vanaf 3:05 tot 3:24 is het wel te pruimen, als je dat nou als een loop eruit knipt en daar eens wat mee verder doet?

Mvg.

CoolRunning

Je was gewaarschuwd, ik schreef nog, niet meer dan dat :D

Het is een pattern van een drumcomputer, sequenced live en gewoon een beetje knoppen pielen, van schoon tot smerig. Terwijl REC loopt, niet meer dan dat ;) o ja, af en toe ff een OTO voor de bitcrush 8o)

Vergeet ik bijna de feedback echo op de bs2 nog, zit er ook op het einde nog ff op

Niet zo flauw doen jongens. Raphie heeft talent.
Ik vind het knap dat je zó makkelijk hele dikke pompende rauwe beats bakt.
Houd me tegen!

Ow wacht, eerst ff luisteren...

Dit is geen track, liedje. Dit is een loop. En dan ook nog een hele gewone..

ik zou wat eq'en NA de oto Raphie, is leuk die distortion en bitcrusher, maar te schel in de oren........ cut een beetje rond 2 a 5khz

Ja met de OTO is het hoog soms eens beetje te, was gisteravond idd KT, gewoon even lekker aan het pielen. En vind dat dan leuk om te delen.

Snap alle commotie wel hoor, maar het is altijd een beetje zielig als mensen dan je gaan stalken in alle topics, ipv gewoon in het topic te blijven waar ze zich in de broek gezeken voelen.

Misschien stopt dat "stalken" vanzelf als je zelf stopt met provoceren/ profileren Raphie......je bent in ieder geval weer lekker op dreef! :Z

Actie > reactie

<added to watchlist>

Muziek-misbruik.. geheel en alleen gemaakt om iets te bewijzen (maar wat?), daar kan niks goeds uit komen en op voorhand besloten daarom niet de moeite te nemen het te luisteren :okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back