Gloomer - Meet Mister Cancer (Dark Chill Out)

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld

We hebben onlangs te horen gekregen dat mijn zus nog maar twee maanden te leven heeft.. Een liedje over haar kanker. :(

Laat me maar eens horen wat jullie ervan vinden :okdan:

wat naar van je zus....

wel eeen diep plaatje 1001 en 1 verschillende sounds.
Bij 2min 01 de T Rex van jurassic park gesampled? wel gaaaf

Hey Hensie,

Hartstikke bedankt man.. Het zullen heel erg harde tijden worden..

Jurrassic park ? Ik weet niet, die growls komen uit een horror samplepack die ik een ooit gratis gedownload heb.

Bedankt voor de ondersteunende woorden !

Muzikaal heb ik er eigenlijk niets over te zeggen, maar damn, wat heftig. Sterkte, sterkte, sterkte. En wat is alles opeens onbelangrijk als je zulk nieuws geconfronteerd wordt. Of positiever: wat worden echt belangrijke zaken opeens belangrijk. Hopelijk worden het 2 prachtige maanden met alles erop en eraan....waaronder muziek :okdan:

Wat een klote nieuws! Heel veel sterkte kracht en rust voor de komende tijd.

Ik vind de track goed in de emotie passen. Goed gedaan!

Thanks Bombario, Jayoverdose en djtt.. van harte !! ;)

Ik heb me voorgenomen om nog wat quality time met haar te spenderen, de laatste maanden superleuk maken.. als dat nog gaat. =(

die chemical brothers bassline ga ik choppen en onherkenbaar maken, want ik wist niet dat dat van die heren was..

THANKS GUYS !!

Heb je track nog niet geluisterd, maar wat een verschrikkelijk bericht voor jou en je familie zeg. Heb zelf een paar jaar terug m'n vader verloren aan deze ziekte, maar goed, die heeft nog een betrekkelijk lang leven gehad. Afschuwelijk dat een - naar ik aanneem - nog jonge vrouw dit moet overkomen. ;{ Heel veel sterkte gewenst man!

Zulk nieuws verwoorden is onmogelijk. Maar wat een track, laat zien hoe je in verwarring brengt... Sterkte, man!

thanks guys..

Ja, ik heb beide ouders ook verloren in 2005, en nu mijn zus.. Ik ga nog de enige zijn van de familie die overschiet.. :(

Thanks Nightstorm en Torp !!

Jan, wat een verschrikkelijk nieuws! Ik wens je veel kracht toe de komende periode!

Sterkte Gloomer, wat een klotezooi zeg.

Gloomer, wat erg voor je zus en jullie allemaal. In ieder geval heel veel sterkte en hopelijk kunnen jullie er nog een waardevolle tijd van maken met elkaar. Wellicht dat je in de muziek in ieder geval je emoties enigszins kwijt kunt. Je nummer laat volgens mij erg goed de stroom van emoties horen en de verwarring. Het einde heeft ook een soort van rust/bezinning.

Hey Vasc, 6, en Bob, thanks mannen, ik voel me gesteund.. en kan die steun eigenlijk wel gebruiken, want ik voel me :r

Het einde van het nummer geeft inderdaad rust, want dat vertegenwoordigt de dood..

Ik weet dat wij in het verleden nog wel eens met onze koppen tegen elkaar aan kwamen maar ik wil toch ff zeggen dat ik het een geweldige track vind, lekker spacey imo, ik wens je ontzettend veel sterkte toe in de komende maanden.

Back