Gloomer - Meet Mister Cancer (Dark Chill Out)

Wow, zoveel warmte op dit forum.. Dank allen voor het medeleven.. doet heel erg deugd..

Dat vraagje omtrent die sample, die heet bs_block74_free-loops.com, dus ik heb hem van free-loops.com

Ook jullie gaat het goed allemaal !!

Wat ik nog wilde typen... Je hebt nu best een hellerige track gemaakt...
Maar misschien valt 't na de dood wel mee.... Zoals later te horen is in je track... :-)

Mijn eigen recente ervaring was met mijn buurman die te jong overleed...
Toen heb ik ook een muziekje gemaakt...

https://soundcloud.com/scepticist/under-construction-just-a-loop-51

https://soundcloud.com/scepticist/under-construction-just-a-loop-51

Vette track Scep, ik vind hem heel mooi en heel intens. Ja, na de dood zal het heus wel meevallen.. daar berust ik me in. Thanks mate !! ;)

lekkeren track !

Gloomer, wat verschrikkelijk te horen. Probeer zoveel mogelijk van de momenten te genieten die je nog met je zus kunt doorbrengen. Muziek is een goede uitlaatklep, hopelijk kun je daar je emoties volledig in loslaten.

Gradje

Veel sterkte de komende tijd idd.
Artistieke en creatieve collage vind ik het. Bijna sounddesign voor een scifi film.
Ik vind dat rond eenderde van het stuk die synth net wat eerder zou kunnen inkomen en iets langer zou kunnen spelen dan de 1 maat ofzo die die nu speelt, maar ach.

Dank jullie wel Gradje en Schoppenheer..

Schoppenheer, dit vind ik nou super sportief van je ! Een hele eer ook om feedback van jou mogen te ontvangen, thanks man.

Gradje, ja hoor, muziek is een goede uitlaatklep.. Vroeger had ik heroïne nodig voor het verwerken van zulk nieuws, nu gaat 't met muziek :P

Treffende collage van emoties Gloomer!
Ik vind het heel erg dat dit jou moet overkomen.
Sterkte en kwali-tijd toegewenst!

Heel veel sterkte Gloomer! Ik vind de track erg in een film straatje passen waarbij er emoties in terug te vinden zijn!

Sterkte inderdaad Gloomer, en zoveel mogelijk quality time mee pakken nu het nog kan.
Mooie track, er gebeuren veel dingen houd je aandacht erbij. De gitaar(?) twijfel ik of ie erbij past maar is wel lekker catchy dus oke. Ik zie dit inderdaad ook wel onder beeld, met allerlei flashbacks/flitsende beelden etc.

Back