Gloomer - Meet Mister Cancer (Dark Chill Out)

krijg er even koude rillingen van ..., en ik ben al een vrij emotioneel type met o.a ook dit soort ervaringen helaas.

ik wens jou en je familie echt superveel sterkte de aankomende tijd. ik hoop dat je veel steun mag ontvangen van je vrienden en naasten, al het beste!

.

2323435311_1.jpg

.

He.. gecondoleerd met het verlies.. en heel veel sterkte natuurlijk de komende tijd.

dank jullie allemaal heel hartelijk voor de warme steunbetuigingen..

Ja, het is allemaal zo ontzettend snel gegaan, pfff.. ik ben er gewoonweg niet goed van =(

Gecondoleerd Gloomer, heel veel sterkte de komende periode en daarna.

Jammer om te horen van het overlijden van je zus. Ik wens jou en je familie veel sterkte bij het verwerken ervan ;)

Even over je track. Zit goed in elkaar. Kan de sfeer en het gevoel dat je probeert over te brengen lettelijk voelen. Krijg er de kriebels van maar dan in positieve zin! Vooral het einde met de fluit! Ga zo door! :)

Gloomer allereerst gecondoleerd met het verlies je zus en heel veel sterkte van mijn kant toegewenst de komende tijd

Over je track, ik luister normaal nooit naar deze muziekstyle maar wat een ongelooflijk diepe track de emotie spat er werkelijk aan alle kanten vanaf....

Nogmaals veel sterkte

Jan, ik neem hier net notitie van en kon dus ook niet eerder reageren op dit verschrikkelijke nieuws.
Wens jou, jouw familie, vrienden heel veel sterkte toe in deze moeilijke periode en hoop dat jullie de steun bij elkaar kunnen vinden die nodig is.

Take care Jan.

Afschuwelijk. Heel veel sterkte!

Ronegen ook heel veel sterkte de komende tijd.

Gloomer, wat is dat snel gegaan. Heel veel sterkte voor jullie allemaal. Hopelijk vind je de tijd/ruimte om dit verlies enigszins te verwerken. Wellicht dat muziek maken hierbij kan helpen.

Back