edirol_pcr800
Ingeburgerd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Voor mijn doelen is de Motu audio express denk ik het meest geschikt. Zoals in bovenstaand plaatje te zien is kan de interface via s/pdif op een versterker worden aangesloten en in de toekomst wil ik een hifi versterker kopen. Jammer alleen dat ik het apparaat nu niet op mijn goedkope stereo torentje kan aansluiten met mijn RCA stereo kabeltje dat nu tussen mijn pc en mijn torentje loopt... Mijn stereo torentje heeft RCA en niet van die 1/4 jacks die in het plaatje bij de aux speakers staan.
Zou dit apparaat écht zo'n hoge kwaliteit Motu DAC hebben? Het apparaat kost 333Euro.
Dank voor je reactie. Ik heb nog even op wikipedia gekeken bij s/pdif. Daar zie ik dat s/pdif via twee aansluitingen kan verlopen, via RCA (!) en ik meen optisch. Dat zou betekenen dat ik mijn oude vertrouwde (griebus) stereo torentje toch gewoon op de motu audio express interface kan aansluiten.
Ik hoop dat je dit positief opvat, maar ik betwijfel of je het al een beetje begrijpt.
. Zelf vraag ik mij ook af of ik alles wel begrijp. In dit draadje leer ik erg veel van jullie. Op forums met zaken waar ik zelf veel verstand van heb leg ik weer zaken aan anderen uit.http://www.thomann.de/nl/the_sssnake_spr2015.htm
Dit zou 'm moeten zijn. Maar wel een hele korte (1.5m). En die RCA stekkers zien er anders uit. In die metalen rand zitten bij mijn RCA stekkertjes altijd vier onderbrekingen, hier loopt hij rondom..
Voor ik tot aanschaf over ga wil ik me nog eens rustig inlezen in de materie en mijn oren op dit forum te luister leggen.
Welnu, het meredeel van de klachten (indien niet alle klachten) komen van mensen die aangeven win/cu te gebruiken in combinatie met Motu interfaces dus.