Bugs & Beans (progressive house)

Ik weet dat ik nog heel wat kan bijleren, en ik hoop dat Niel me wat gaat leren :))
Hee Niel, vraagje...
1) hoe weet je dat? hoor je dat zelf of heb je dat via een meter gezien?
2) hoe oplossen? gewoon de EQ van de mix daar hoger trekken, of percussie luider zetten?

groet

Ik weet dat ik nog heel wat kan bijleren, en ik hoop dat Niel me wat gaat leren :))
Hee Niel, vraagje...
1) hoe weet je dat? hoor je dat zelf of heb je dat via een meter gezien?
2) hoe oplossen? gewoon de EQ van de mix daar hoger trekken, of percussie luider zetten?

groet

1) oren, ik hoorde iets, een dipje, daarna gechecked op spectrum analyzer (dsp 8024).

2) EQ op de masterbus is het makkelijkste, dan verstoor je niet de onderlinge verhoudingen

Klinkt lekker! Mooie heldere klanken. Het enige punt is dat het vrij slapjes/bescheiden overkomt Het straalt nog niet zo veel kracht uit. Misschien de kick wat meer naar voren brengen en wat minder sidechain compressie :)

Ik zou hier nog even goed kijken naar de productie. Vind de instrumenten niet echt goed in verhouding liggen qua volumes. De kick valt ook een beetje weg. Beetje statisch is het ook nog, geluiden wat meer weg laten filteren hier en daar zou helpen. Opzet is goed, dus een leuk plaatje!

Back