nieuwe live edit: We Don't Care

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Een nieuwe live track met de Cirklon, live improvisatie, zoals het komt.
Mix is zeker niet perfect maar vind het sfeertje lekker genoeg om te delen.

Enjoy! (p.s. voor de liefhebbers 320VBR MP3 download)

Drums zijn allen ROLAND, TR-8 en TR-606 kit uit de Integra

lukt dat wat met de integra om zon drumkitje naar verschillende outputs te routen? lijkt me wel relax dan.......

want die klinken erg prettig :)
vind het alleen zo suf dat er geen pc editor is - ik ga echt geen ipad kopen om de integra te kunnen editen -

sorry dat ik de topic ff hijackte - lekker nummer overigens :)

ThnX, de Integra was voor mij echt zo'n bak waar ik een paar maand lekker aan het patch browsen was, door de de expansies en gewoon mijn top 16 patches in een kit heb gezet op midi kanaal 1-16
die kan ik nu in een keer laden via m'n iPad en tot dat ik andere sounds nodig heb denk ik niet dat ik voorlopig er weer in ga lopen struinen. de piano's zijn ook mooi als je gewoon ff lekker een stukje wil spelen, zonder sequencer.

Lekkere flow, relaxed sfeertje. Er gebeurt voor mijn smaak best weinig maar dat hoort bij dit soort muziek.

Dank voor deze feedback allen!
Ik ben inmiddels begonnen aan een 2e edit waarbij ik de het e.e.a wat schoner laat en de P12 wat meer de ruimte geef.

ff een stukje opgenomen.
denk dat dit sinds lange tijd weer eens een track gaat worden die ik ga uitwerken tot op de milliseconde. anyhow even een stukje schoner. Ben benieuwd wat jullie beter vinden :dj:

ja daar heb je waarschijnlijk wel gelijk in :D ff nog een beetje de balans vinden

Back