orson.wouters
Voltage Controlled Lid
Hallo
Ik heb iets stoms gedaan.
Ik heb nieuwe houten kantjes gemaakt voor mijn Octave Cat, omdat de vorige eigenaar er lelijke zwarte triplexjes had opgeplakt. Daarvoor moest alle electronica uit de Cat om niets te beschadigen.
Nu ben ik vergeten een foto te trekken van de connectors
alles wijst zichzelf uit behalve de connector van het keyboard. Die kan je er op 4 verschillende manieren in steken.
Foto's op het internet spreken elkaar tegen (mss is er een verschil tussen hoe ie erin zit bij SRM en niet SRM's?), en er staat niets in de service manual. Uit de printbanen kan ik ook weinig afleiden...
Ik heb een prachtige, volledig werkende EERSTE VERSIE Cat die ik niet wil opblazen, dus ik ben op zoek naar iemand die ook een eerste versie heeft en 5 minuutjes tijd heeft om de zijne open te schroeven en een foto van de keyboard connector te nemen...
Ik ben u eeuwig dankbaar!
Orson
Ik heb iets stoms gedaan.
Ik heb nieuwe houten kantjes gemaakt voor mijn Octave Cat, omdat de vorige eigenaar er lelijke zwarte triplexjes had opgeplakt. Daarvoor moest alle electronica uit de Cat om niets te beschadigen.
Nu ben ik vergeten een foto te trekken van de connectors
alles wijst zichzelf uit behalve de connector van het keyboard. Die kan je er op 4 verschillende manieren in steken.Foto's op het internet spreken elkaar tegen (mss is er een verschil tussen hoe ie erin zit bij SRM en niet SRM's?), en er staat niets in de service manual. Uit de printbanen kan ik ook weinig afleiden...
Ik heb een prachtige, volledig werkende EERSTE VERSIE Cat die ik niet wil opblazen, dus ik ben op zoek naar iemand die ook een eerste versie heeft en 5 minuutjes tijd heeft om de zijne open te schroeven en een foto van de keyboard connector te nemen...

Ik ben u eeuwig dankbaar!

Orson