Even een snelle schets gemaakt!
https://soundcloud.com/synnys/sine-contest
lekker zeg!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Even een snelle schets gemaakt!
https://soundcloud.com/synnys/sine-contest

Ik heb de Machinedrum UW even aangeslingerd hiervoor

@Waveguide, je hebt gelijk maar het zo leuker zijn om iets te doen met WaveWizzard en dat te laten horen. Ik weet zeker dat je ons zou 'flabbercasten'!

Een opdracht is nooit te ruim opgesteld, er zijn enkel onwillige opdrachtnemers. ;-)
Je kan de opdracht natuurlijk ook iets minder absoluut opvatten, namelijk, 'maak een stukje muziek met de sinus en laat zien wat jij daar mee kan'.
En dat is nu juist het interessante van dit draadje, iedere deelnemer heeft zo zijn eigen kennis en benadering daarvoor. Het pad en het resultaat delen is leuk en interessant om te lezen.
Dat je van een sinus alles kan maken is helemaal niet erg, het gaat er om, wat kan JIJ er van maken en hoe doe je dat, daar kunnen anderen weer van leren. Leuk toch?
Ik moet overigens nog beginnen.![]()
Een opdracht is nooit te ruim opgesteld, er zijn enkel onwillige opdrachtnemers. ;-)
Je kan de opdracht natuurlijk ook iets minder absoluut opvatten, namelijk, 'maak een stukje muziek met de sinus en laat zien wat jij daar mee kan'.
En dat is nu juist het interessante van dit draadje, iedere deelnemer heeft zo zijn eigen kennis en benadering daarvoor. Het pad en het resultaat delen is leuk en interessant om te lezen.
Dat je van een sinus alles kan maken is helemaal niet erg, het gaat er om, wat kan JIJ er van maken en hoe doe je dat, daar kunnen anderen weer van leren. Leuk toch?
Ik moet overigens nog beginnen.![]()

Jij bent echt iemand die in obstakels denkt en focust op wat er niet kan. De tijd die je nu besteedt aan iedereen de les te lezen, had je beter kunnen besteden aan een leuk muziekje. Of voor mijn part een interessant muziekje.
de regels zijn simpel; loop en vernaggel een 1 second sinewave zodat we absoluut niet meer kunnen horen dat het ooit een sinus was...