Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Leuk om dit te bekijken, al klinkt het soms wat rommelig... :-)
Ik mis soms een wat duidelijkere leadtune..
ja, daarom vind ik daws leuker om platen te maken.. maar dat jamt weer niet lekker in de zon..t'is idd veelal ritmiek, te staccato, gaat eigenlijk nergens naar toe en mist een verhaal... mooi stukje tuin, dat dan weer wel...Ik mis soms een wat duidelijkere leadtune..
en da's dan weer niet live...als ik hier plaatje van zou maken (niet zo grote kans) dan zou ik het in stukkies knippen.. en in iets andere volgorde en een grote lading aan fx bewerken...

Ik zal het tegen me vrouw zeggent'is idd veelal ritmiek, te staccato, gaat eigenlijk nergens naar toe en mist een verhaal... mooi stukje tuin, dat dan weer wel...
die doet het meest met de tuin
is ze vast blij mee..Geen probleem gloomereerlijk gezegd wat te enerverend voor me.. die bliepjes de hele tijd staan me niet echt aan.. wel leuk om te zien uiteraard.. Ik heb beter van je gehoord Dreammer, sorry maat![]()
niemand hoeft alles mooi/leuk te vinden.. 
?de monomachine blijft maar staan wegens gebrek aan patches-systeem
Wat bedoel je juist met: ?
Die zou prachtig in je setup passen, kan het me zo al voorstellen.

) en dan kopieer je die naar de volgende 19 patterns. Of bedoel je dat je dan in iedere pattern opnieuw je kit moet gaan laden?

Hey, bedankt voor de expliciete uitleg
Ik heb er sinds zaterdag ook 1 van een vriendelijk SF lid gekocht.
Maar dit laatste is toch wat je nodig hebt? Je maakt een bassline in je eerste pattern bestaande uit zoveel tracks als nodig (het blijft een bassline natuurlijk) en dan kopieer je die naar de volgende 19 patterns. Of bedoel je dat je dan in iedere pattern opnieuy je kit moet gaan laden?
Ik ben er spijtig genoeg nog maar 1 dag mee bezig geweest...
ik hoop dat je er harstikke veel lol mee heb..
vandaar dat ik even die termen aanhoud..
Maar halverwege haak ik wel echt af.Het feit dat je de spulletjes in de tuin zet om in de zon te jammen ipv. een stoffig raamloos kamertje (waar op zijn tijd ook niets mis mee is trouwens) vind ik op zich al erg vet, maar de geluiden zijn ook allemaal wel erg nice
Qua track voor mijn te lang hetzelfde, maar het is dan ook een jam sessie, en die vind ik erg geslaagdMaar halverwege haak ik wel echt af.
.. en nouja.. omdat het toch portable is. was de tuin wel erg
wat, als ik zo naar de dj-vriendjes van zoon luistert, ongeveer de lengte is dat ze tegenwoordig aanhouden in engeland op raves.. te gek voor woorden.. om de 32bars lijken ze wel van plaatje te wisselen.