Nightly Build
Go for what you know
Oh, 4:54
Dat was de eindtijd links natuurlijk.
Hij komt een paar keer terug.
Ja klopt.. de vocals zijn denk ik de zwakke schakel in deze track.
Ik zal het eens voorleggen aan een vocalist
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Oh, 4:54
Dat was de eindtijd links natuurlijk.
Hij komt een paar keer terug.
Op zich prima, maar net out of tune (voor mijn gehoor iig)Ja klopt.. de vocals zijn denk ik de zwakke schakel in deze track.
Ik zal het eens voorleggen aan een vocalist
Gefixt! (audio aangepast). Dank voor deze waardevolle bijdrageOp zich prima, maar net out of tune (voor mijn gehoor iig)
Beter zo!Gefixt! (audio aangepast). Dank voor deze waardevolle bijdrage![]()
Weer wat geleerd: piano in het midden. Zit wat in.

Hooooly Molie! De percussietrack stond gewoon de hele tijd uit tijdens alle feedback.
Wel een heel prominent element in deze track.
Wat een blunder.. tijdens het automaten perongeluk een puntje in geklikt op 0 haha
Audio aangepast. Zoals de track bedoeld is:
Dit heb ik ook al zo vaak gehad!Ik denk dat die vocal-sound dat begint bij 0:15 daar beter nog ff weg kan blijven. Dat geeft een beetje die cheap generic feeling denk ik. Dat wil niet je niet al zo vroeg in je track. Trouwens, dat synth-geluid dat ook te horen is op dat tijdstip kan misschien iets minder droog? Ietwat unison en/of reverb kan wonderen doen.
Misschien gewoon ff wachten tot 0:49, en 'm daar pas introduceren? Of net voordat de piano er voor het eerst in komt. Soms zit het in die kleine dingen eerst ff nog weg laten of het juiste moment er voor vinden waardoor meteen heel de track anders over komt. Bij 1:16 bijvoorbeeld stoort ook ineens de droogheid van dat synthgeluid me niet meer.
Ik zou gewoon je track in het begin ff iets spparzamer opbouwen.
Alleen is het intro nu wel wat kaal nu die vocal daar weg is.. moet ik toch nog iets op verzinnen.

Jezusmina, hoe erg kun je je track verneuken door er te lang mee door te gaan!
Dolk door je hart gevoel!
Nee hoor!!![]()
Hij is top geworden! Tuurlijk herinner ik me niet meer precies hoe ie hiervoor was. Maar alles flowt nu lekker. Die vocal die ik eerst wat cheap vond, gaat nu profi op in het geheel. 't lichaam gaat bewegen bij het luisteren door de flow. Dus dat betekent dat ie klopt en lekker swingt. Lijkt een beetje een soort extended mix van eerder? Maar goed, hij is nu gewoon lekker en dikke prima. Dus niets meer aan doen!