Om een label te beginnen heb je een BTW nummer nodig en dan zou ik me al direct een halve VVD-er voelen
Nadat deze geklapt is bij dat label met de crappy artwork is nu gelukkig een ander label geïnteresseerd deze track uit te brengen.
Had al een release op dat label:
https://www.traxsource.com/track/13425809/i-got-soul-extended-mix
Die labelbaas is de enige die ik ken die zich nogal met de tracks bemoeit, zelfs met het creatieve proces.
Is eigenlijk not-done.. een beetje hetzelfde als picasso een tentoonstelling zou hebben en de museumbaas dan gaat vragen of hij iets meer rood in z'n schilderlijen erbij wil kwasten omdat dat beter bij hun behang past.
Maar zolang te track er beter van wordt is dat voor mij alleen maar welkom.
Ze hebben een aantal wijzigingen voorgesteld waarvan ik de meeste heb opgevolgd en ik vind de track er beter door geworden.
De grootste verandering is dat de vocals nu een aantal keer zijn herhaald voor de drops.
Ze wilde eigenlijk nog meer overdreven drama maar vond ik te veel van het goede.
Ook vonden ze de mix de 'dry' dus iets meer reverb/delay bijgeschroefd op verschillende instrumenten.
De kick vonden ze niet zwaar genoeg maar die heb ik zo gelaten want klinkt goed wat mij betreft.
Zu zijn ze content en dit is het nu geworden:
Ze willen stems zodat de daar in-house de mixdown kunnen doen.. is dus nog afwachten hoe dat eruit komt.