Muziek downloaden

jeetn

Stamgast
Ik ben op zoek naar een site waar ik muziek (mp3) kan downloaden van de jaren 90 (techno, club,trance)

Liefst gratis natuurlijk!

Of wel 1 waar je een bedrag voor betaald en je zoveel muziek download die je maar wilt

Of andere.

Ik ken er niet echt veel van

Dank

Vragen naar illegale downloads hier lijkt me niet verstandig. Als je het zelf wilt doen moet je natuurlijk wat uren spenderen op je zoektocht. Muziek van de jaren 90 wat je noemt moet je wat gerichter op naam zoeken want er is erg veel in de markt.

als ik illegale downloads zou willen dan had ik dat al lang gedaan.

gewoon een zoekmachine gratis of niet hè

dank

Vragen naar illegale downloads hier lijkt me niet verstandig. Als je het zelf wilt doen moet je natuurlijk wat uren spenderen op je zoektocht. Muziek van de jaren 90 wat je noemt moet je wat gerichter op naam zoeken want er is erg veel in de markt.

Niemand vraagt naar een illegale download site.........gratis is de vraag.

Spotify he. Streamen en indien lid ook offline bruikbaar.

Niemand vraagt naar een illegale download site.........gratis is de vraag.

Dan is youtube het antwoord, je kunt tracks inderdaad "rippen" van de ene of de andere converter. Ik dacht ook aan spotify, je kunt tracks daar opslaan als je een premium account hebt (dan is het dus niet geheel gratis en de tracks worden maar 30 dagen beschikbaar, je moet dus de afspeel lijst opslaan en dan weer de "off-line" functie inschakelen.

Verder kan ik niets anders bedenken en waarschijnlijk kent de TS deze opties al. Zoals ik zei, jaren 90's house-techno muziek is heel breed dus het lijkt me handiger als je al namen weet, zo kom je makkelijk binnen de "gerelateerde" nummers die ook in dezelfde richting gaan, enz, enz. :)

Dan kun je net zo goed de piratebay leegtrekken, want Youtube naar audio converteren is formeel gezien net zo goed piraterij als illegale MP3s downloaden (nl het schenden van copyright/auteursrecht).

Dan kun je net zo goed de piratebay leegtrekken, want Youtube naar audio converteren is formeel gezien net zo goed piraterij als illegale MP3s downloaden (nl het schenden van copyright/auteursrecht).

Dat dacht ik ook, er bestaat dus geen open site die gratis muziek-sets aanbiedt. (Ach ja waarom schrijf ik hier als ik toch niet kan helpen, de vraag van de TS is erg vaag...)

Op Soundcloud willen nog wel eens leuke mixes staan van ouwe meuk, maar losse nummers: gewoon iTunes of Spotify.

Ipad>YT playlist>AppleTV >Stereoset

klaar, geen downloaden nodig.. ;)

Back