deze discussie is allang over, ik wil allang geen minimoog meer een ook geen mpc3000, gaarne geen oude koeien uit de sloot halen, en hoezo kinderlijke verwendheid? ik had dus een mpc2000xl maar ik heb er heel veel spijt van dat ik hem zo overhaast heb weggedaan, en ik zal dat daarom ook niet meer doen, ik wil gewoon dat ik iets goeds koop....en niet hetzelfde zoals de eerste keer gebeurd, ik ben al een hele tijd erachter wat met een mpc2000xl gedaan kan worden, ik heb sinds ik hem neit meer heb veel over hem geleerd en te weten gekomen,en ik heb niet eens geld voor een minimoog, ik heb geld voor een mpc, en wil een mpc, voorderest niet, ik heb er ook heel lang voor moeten sparen, geloof me! ik had er van alles voor verkocht om aan het geld te komen, bijv. mijn playstation 1, al mijn lego etc. dus.... niks kinderlijke verwendheid, ik streef ergens naar en wil dat graag op mijn manier bereiken, ook al is het niet de beste weg om dat te bereiken,!

en
mods sluit deze topic alsjeblieft, hij is allang afgelopen en ik heb andere gedachten nu.
(ps. als iemand zo graag een sampler wilt, spaar er dan voor en kom alsjeblieft niet met deze verhalen bij me aan, ik heb er lang voor moeten sparen en ik heb het ervoor over!

)