jongens jongens wat fijn dat we ons weer allemaal bemoeien met de spulletjes van een ander.
even kort door de bocht;
Als ik mijn spullen zou verkopen, moet ik zelf weten wat ik er voor vraag, of dat nu een marktprijs is of een prijs met emotionele waarde.
Als een koper het er niet voor over heeft moet ie niet zeuren en hem laten staan, of gewoon op een normale manier in onderhandeling gaan. En misschien accepteren dat het hem boven de pet is.
Klopt de prijs niet, dan kom ik als verkoper daar vanzelf wel een keer achter en dan kan ik nog de keus maken; verkopen voor een lagere prijs of lekker laten staan.
Dat de prijzen hoog zijn weet ik ook, en ook ik vind dat soms jammer omdat een aantal dingen soms ook buiten mijn bereik zijn gekomen. Helaas Pindakaas, aan de andere kant zijn het (ook even kort door de bocht) meestal oude apparaten die ook aan onderhoud of revisie toe zijn.
Daarnaast bied de huidige (nieuwe) markt genoeg alternatieven voorde veel te dure "vintage" apparaten. En wat vintage is, kan een leuke discussie worden................
uiteindelijk muziek maken zit hem niet in het apparaat, maar in de persoon.
Sorry, maar ik moest het even kwijt!!!!