Yamaha CS-50

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

DigiLoog

Ouwe rot
Op marktplaats een CS-50 voor 300 euro :?
Zal de koper onwetend zijn van de waarde of is het een ''FAKE'' advertentie :eureka:
Wel mooi compleet met deksel en poten en is ook nog eens in een mooie optische staat.

De foto's door google trekken is altijd leerzaam.

Een link naar de advertentie is altijd sympathiek.

Zag em gisteren ook al staan.. ziet er wel erg mooi uit idd.. maar die Mooie achthoekige eettafel! die ze ook aanbied voor 75 euro geeft dan weer wat vertrouwen. :) Ik ging bijna bieden maar dat bod was vrij kansloos bij wat er tot op heden geboden is. :D

Als je iets te koop zet is het wel freakin' lastig om die prijs met bieden vanaf te selecteren.. de miminum bied prijs komt altijd als (vraag)prijs te staan.. beetje misleidend dus maar iedereen biedt hier gewoon dus no problemo toch?

Ah.. en dan nu die link:
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-...f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr

Laatst gewijzigd:
Dang gaan die dingen voor 2250 eurootjes + nu
5 jaar geleden ofzo de mijne nog geruild voor een Roland JX10 :D

5 jaar geleden mijn CS-50 nog geruild voor een Roland JX10 :D

Dat is net zo stom als dat ik 15 jaar geleden mijn Elka Synthex voor 2400 gulden heb verkocht terwijl ze nu voor rond de 7000 euro gaan.
Zou handig zijn als je in de toekomst kon kijken niet waar ;)

De oplossing :okdan:

images

images

En zo zijn er nog wel een paar..
Heb zelf zo mijn twijfels.. ook bij die biedingen trouwens.. . :engel:

Dat is net zo stom als dat ik 15 jaar geleden mijn Elka Synthex voor 2400 gulden heb verkocht terwijl ze nu voor rond de 7000 euro gaan.
Zou handig zijn als je in de toekomst kon kijken niet waar ;)
Je hebt in ieder geval niet 15 jaar in de rats gezeten dat onvervangbare componenten het zouden begeven, een van je redenen om 'm te verkopen. Je hebt vast een paar jaar pret gehad van het idee dat j'm voor een mooie prijs kwijt was.
Een handige jongen zou van die 1100 euro van toen nu 7000 gemaakt hebben. Alleen al aan rente op rente was dat nu 2500 euro geweest, wat ik een fraire prijs vind voor een Synthex.
Overigens ben ik erg blij dat ik niet in de toekomst kan kijken.

Loopt inderdaad al aardig uit de hand met die CS-50s, die zit er wel mooi uit van buiten.

Die CS50 ziet er inderdaad mooi uit. Compleet met poten en deksel. Schijnt ook prima te fungeren als donor voor een CS60 of CS80..*D

Ik heb ooit 'n muziekje gemaakt dat heel goed werkt als je de advertentie gaat bekijken.. want 't is toch een soort toneelstukje 8o)

Kon er anderhalf jaar terug ofzo nog een kopen voor 1100 op MP.. en die stond er ook nog eens langere tijd op.. tja.. dat gelooft nu niemand meer :D

Volgens mij zijn zo'n beetje alle handelaren ook spassbieders op MP en als ze een koopje zien hangen ze als eerste aan de telefoon *D

Laatst gewijzigd:
Nieuwe CS50 te koop :)

Zijn die CS50 bezitters nou zo dom of die bieders niet zo slim.. Iedereen weet toch dat een CS50 geen 2800 waard is? :P

attachment.php

attachment.php

Attachments

• CS50.jpg
    CS50.jpg
    47,8 KB · Bekeken: 100
  • CS50 oud.jpg
    CS50 oud.jpg
    50,9 KB · Bekeken: 109
Zijn die CS50 bezitters nou zo dom of die bieders niet zo slim.. Iedereen weet toch dat een CS50 geen 2800 waard is? :P

Wie bepaald dat JIJ :?

Er zijn helaas genoeg vage figuren die geen serieuze biedingen doen om anderen die wel een serieuze poging doen met een bod een stok tussen de spaken proberen te steken en zo het betreffende artikel onnodig duur maken voor diegenen die wel serieus zijn, heel flauw en kinderachtig ook nog :eureka:
Uiteindelijk bepaald de markt zelf wel wat een CS-50 (of wat dan ook) waard is.

Wie bepaald dat JIJ :?

Of de aanbieder is niet zo slim om de CS50 voor 2500 neer te zetten.. of de bieder is zo dom om 2800 of meer te bieden... dat is de vraag. IK bepaal verder vrij weinig hoor.. ik constateer alleen :) maar voel je je aangesproken dan?? :eureka:

Of de aanbieder is niet zo slim om de CS50 voor 2500 neer te zetten.. of de bieder is zo dom om 2800 of meer te bieden... dat is de vraag. IK bepaal verder vrij weinig hoor.. ik constateer alleen :)

Het kan iemand zijn die die andere ad nog niet gezien heeft misschien..

jongens jongens wat fijn dat we ons weer allemaal bemoeien met de spulletjes van een ander.

even kort door de bocht;

Als ik mijn spullen zou verkopen, moet ik zelf weten wat ik er voor vraag, of dat nu een marktprijs is of een prijs met emotionele waarde.

Als een koper het er niet voor over heeft moet ie niet zeuren en hem laten staan, of gewoon op een normale manier in onderhandeling gaan. En misschien accepteren dat het hem boven de pet is.

Klopt de prijs niet, dan kom ik als verkoper daar vanzelf wel een keer achter en dan kan ik nog de keus maken; verkopen voor een lagere prijs of lekker laten staan.

Dat de prijzen hoog zijn weet ik ook, en ook ik vind dat soms jammer omdat een aantal dingen soms ook buiten mijn bereik zijn gekomen. Helaas Pindakaas, aan de andere kant zijn het (ook even kort door de bocht) meestal oude apparaten die ook aan onderhoud of revisie toe zijn.
Daarnaast bied de huidige (nieuwe) markt genoeg alternatieven voorde veel te dure "vintage" apparaten. En wat vintage is, kan een leuke discussie worden................

uiteindelijk muziek maken zit hem niet in het apparaat, maar in de persoon.

Sorry, maar ik moest het even kwijt!!!!

Laatst gewijzigd:
jongens jongens wat fijn dat we ons weer allemaal bemoeien met de spulletjes van een ander.

even kort door de bocht;

Als ik mijn spullen zou verkopen, moet ik zelf weten wat ik er voor vraag, of dat nu een marktprijs is of een prijs met emotionele waarde.

Als een koper het er niet voor over heeft moet ie niet zeuren en hem laten staan, of gewoon op een normale manier in onderhandeling gaan. En misschien accepteren dat het hem boven de pet is.

Klopt de prijs niet, dan kom ik als verkoper daar vanzelf wel een keer achter en dan kan ik nog de keus maken; verkopen voor een lagere prijs of lekker laten staan.

Dat de prijzen hoog zijn weet ik ook, en ook ik vind dat soms jammer omdat een aantal dingen soms ook buiten mijn bereik zijn gekomen. Helaas Pindakaas, aan de andere kant zijn het (ook even kort door de bocht) meestal oude apparaten die ook aan onderhoud of revisie toe zijn.
Daarnaast bied de huidige (nieuwe) markt genoeg alternatieven voorde veel te dure "vintage" apparaten. En wat vintage is, kan een leuke discussie worden................

uiteindelijk muziek maken zit hem niet in het apparaat, maar in de persoon.

Sorry, maar ik moest het even kwijt!!!!

Volgens mij is er niemand die vind dat je te dure dingen aanbiedt hoor. Het is zelfs andersom, de prijs had hoger gekund! Daarnaast moet je je niet te druk maken over wat iedereen hier op het forum ervan vind natuurlijk... :)

Arjen19691;1743299Fijn dat we ons weer allemaal bemoeien met de spulletjes van een ander. kan een leuke discussie worden................ Sorry schreef:
Er zij altijd mensen die om één of andere vage reden een ander de grond in willen trappen en blijkbaar niets zinsvollers te doen hebben dan de gangen van anderen na te pluizen op MP en omstreken.
Wat een leedvermaak weer zeg :D
Ik weet nou niet echt of ik moet :) of =(

De CS50 is toch van jou?

Yep, helaas mist die van mij de deksel en daarmede ook de poten, voor de rest mankeert er niets aan.
Helaas was die andere op MP toen ik deze kocht nog niet ON-LINE, maar zoals de meeste mensen wel van mij weten wil ik liever een GEHEEL originele en probeer ik nu mijne te verkopen om daarmee die andere te kunnen kopen.
Twee CS-50's lijkt me teveel van het goede, alhoewel ik dan wel 8 stemmen (CS-80) zou hebben ;)
Is daar dan iets mis mee!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back