Ernst_Hill
Gepokt en gemazeld
Ah, op die manier. Ik pruts zelf nog wel aan de settings van de FX, meestal op zo'n manier dat het veel te veel wet en brij wordt. Waarom toch.![]()
Hahah...wie niet..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ah, op die manier. Ik pruts zelf nog wel aan de settings van de FX, meestal op zo'n manier dat het veel te veel wet en brij wordt. Waarom toch.![]()
Grappig dat je dat zegt van die BX spring. Staat er inderdaad naast. Leuk setje.
Laatste keer dat iemand tegen mij zei "nooit weg doen" was 't een Korg MS-10, MS-20, SQ-10 setje voor 1250 euro.
Bleek die persoon toch even gelijk te hebben gehad, in perfect hindsight...
Maar goed, het zijn maar spullen.
"The things you own, end up owning you."

Goeie deal voor de koper, ja. Niet voor de lul met vingers die ze wegdeed.
Tja. Gelukkig hebben we de foto's nog.
![]()
11.000 posts!![]()

Van harte, hopend dat er een procentje inhoudelijke posts tussen zit, wordt even diep graven denk ik...![]()
Proost dan maar mensen.. 
Juist, maar dat vind ik dan altijd het aparte... de "liefhebbers" die zich een bepaald soort morele inkoopkorting toe rekenen omdat ze vanzelfsprekend "liefhebbers" zijn (dus armlastig of in ieder geval ondersteuning behoevend) en immers geen handelaren, maar vervolgens wel degelijk uitstekend de marktprijzen blijken te kennen op het moment dat er iets verkocht wordt. Ook wel herkenbaar aan het "ik weet wat-ie waard is en hij staat heus niet in de weg" statement in menig advertentie.
Mooie hobby is het toch...
Weet je wat pas lekker is? Afstand nemen van het hele vintage gebeuren.
Zo had ik onlangs echt iets heel verstandigs besloten... alle centen alleen nog maar in Eurorack.
Modular... echt dé perfecte manier om van je vintage verslaving af te komen... of oh... eh, wacht es...![]()

goh, wat zijn we vriendelijk......
![]()
Als je een synth echt wil tast je toch altijd net even dieper in de buidel dan eigenlijk goed is![]()
Ik heb nog nooit anders gedaan, altijd de hoofdprijs betaald, daarom ook mijn prijzen!

Nou.. als je nog eens wat wilt kopen.. Bij mij staat ook niets in de weg.![]()
Fijn een ander afbranden omdat:
"Wie neemt wie hier in de maling.. dat is de vraag"
Echter zelf wel op de platte kar springen als er iets te verdienen valt.
Ik denk dat Hanz dit bedoeld met "de liefhebber"...opportunisme is grenzeloos.
In ieder geval, laten we deze draad sluiten..alles is al een keer gezegd.

en die is er heel blij mee 
Dat er bij mij niets in de weg staat zet ik er niet neer omdat Hanz dit gebruikt maar omdat Pro-logic dit zelf ook gebruikt in zijn advertentie.. die ik niet echt snap.
Dat mag toch.. Ik ben gewoon een beetje cynisch maar dat zijn wel meer mensen in dit draadje volgens mij.. en Pro-logic kan dat heus wel hebben van mij.
Wat betreft zelf op de platte kar springen dat mag dat doe jij toch ook.. maar ik doe niet mee aan toneelstukjes en biedt mijn spullen dacht ik voor normale prijzen aan.
Tenminste mijn JD990's Zijn dezelfde avond nog aan Jdilago verkocht en die is er heel blij mee![]()
Dat er bij mij niets in de weg staat zet ik omdat Pro-logic dit zelf ook gebruikt in zijn advertentie, waar ik nog steeds het doel niet echt van snap.
Maar cynisch zijn wel meer mensen in dit draadje volgens mij.. en Pro-logic kan dat heus wel hebben van mij.