Heel simpel, zelf even een koopovereenkomstje maken, die hoef jij helemaal niet te krijgen of te zien.
En bij verkoop, factuurtje voor een particulier, is idem.
Juist handelaren die tussen de particulieren en de markt in staan zeg maar hebben veel mogelijkheden om de regels aan hun laars te lappen en maximaal financieel te profiteren.
Ik zeg niet dat iedereen dit doet, ook niet dat mensen in dit draadje dit doen, maar de ruimte is er volop, met dank aan het contante geld.
Een particulier heeft niet de voordelen van aftrekposten en een boekhouding, dus het is niet op jou van toepassing.
En bij verkoop, factuurtje voor een particulier, is idem.
Juist handelaren die tussen de particulieren en de markt in staan zeg maar hebben veel mogelijkheden om de regels aan hun laars te lappen en maximaal financieel te profiteren.
Ik zeg niet dat iedereen dit doet, ook niet dat mensen in dit draadje dit doen, maar de ruimte is er volop, met dank aan het contante geld.
Hoe bedoel je, ik als particulier geef geen papiertjes (bonnetje met mijn naam, adres, sofinummer en het bedrag) af, dus hoe doen ze dat dan als ze bij een particulier inkopen
Moet ik ook nog eens belasting betalen, dan lijd ik verlies omdat ik er al niet op verdien
Hoe gek denk je dat ik ben![]()
Een particulier heeft niet de voordelen van aftrekposten en een boekhouding, dus het is niet op jou van toepassing.

op te zetten