Mstudio1
Stamgast
Het volgende optreden... das iets wat ik nog wel een keertje in het news doorgeef ;-) kan ik op dit moment nog niet veel over vermelden. Over dat de RS7K niet geschikt is voor zoiets is gewoon onzin, dan neem je gewoon 2 Rs7K's
en probleem opgelost !!!! dus als er nog ergens 1 te koop is meldt t me ff ! ik zoek er 1

Verder moet ik zeggen dat het inderdaad niet altijd mogelijk is een soundcheck te doen! denk dan aan wanneer je bijvoorbeeld 2 gigs op 1 avond hebt, en je bijvoorbeeld binnenkomt als het feest al aan de gang is, dat is mij helaas nog niet overkomen maar het kan dus voorkomen....
Ookal heb je een beetje sound check gehad, kunnen dit soort dingentjes in meer of mindere mate ook gewoon gebeuren hoor :-S immers zit er ook vaak een druk achter van mannekes die graag willen eten of dat soort onzin.
Ik moet trouwens toegeven dat op GPNL de sound check erg goed was dus ik heb daar toen niet echt veel last van gehad toen maar het viel me wel op dat ondanks de goede sound check het hihatje toch harder inknalde dan verwacht!
mogelijk een knopje anders of geluid harder ? maarja (monitors waren wel kut hoor, krijg nog een monitor fobie met al die slecht afgestemde monitors opsommige feesten!)
Dat laatste bericht is erg handig voor beginners denk ik
zullen ze je dankbaar voor zijn, gelukkig hadden we die tips al voor ons debuutje ontvangen hehe
Die laatste tip klinkt voor mij wel interessant; om weinig geluiden te gebruiken.
Zijn er hier ook mensen die de laatste tip van Roonan delen of juist kunnen weerleggen (CONSTRUCTUEEL SVP! aan losse kreten hebben we geen van allen wat !!!!!) Dit zijn de dingen waar ik benieuwd naar ben, niet zozeer omdat ik zelf totaal geen ervaringen mee heb, maar gewoon om te weten hoe anderen daarover denken en wat de ervaringen daarover zijn !
gr. Ronald
en probleem opgelost !!!! dus als er nog ergens 1 te koop is meldt t me ff ! ik zoek er 1

Verder moet ik zeggen dat het inderdaad niet altijd mogelijk is een soundcheck te doen! denk dan aan wanneer je bijvoorbeeld 2 gigs op 1 avond hebt, en je bijvoorbeeld binnenkomt als het feest al aan de gang is, dat is mij helaas nog niet overkomen maar het kan dus voorkomen....
Ookal heb je een beetje sound check gehad, kunnen dit soort dingentjes in meer of mindere mate ook gewoon gebeuren hoor :-S immers zit er ook vaak een druk achter van mannekes die graag willen eten of dat soort onzin.
Ik moet trouwens toegeven dat op GPNL de sound check erg goed was dus ik heb daar toen niet echt veel last van gehad toen maar het viel me wel op dat ondanks de goede sound check het hihatje toch harder inknalde dan verwacht!
mogelijk een knopje anders of geluid harder ? maarja (monitors waren wel kut hoor, krijg nog een monitor fobie met al die slecht afgestemde monitors opsommige feesten!)
Dat laatste bericht is erg handig voor beginners denk ik
zullen ze je dankbaar voor zijn, gelukkig hadden we die tips al voor ons debuutje ontvangen hehe
Die laatste tip klinkt voor mij wel interessant; om weinig geluiden te gebruiken. Zijn er hier ook mensen die de laatste tip van Roonan delen of juist kunnen weerleggen (CONSTRUCTUEEL SVP! aan losse kreten hebben we geen van allen wat !!!!!) Dit zijn de dingen waar ik benieuwd naar ben, niet zozeer omdat ik zelf totaal geen ervaringen mee heb, maar gewoon om te weten hoe anderen daarover denken en wat de ervaringen daarover zijn !
gr. Ronald