dreammer Ouwe rot Lid sinds 12 augustus 2007 Berichten 699 Locatie almere 13 juli 2014 #1 Beetje dezelfde technieken als de vorige post.. opzich geen bijzondere muziek, of poging tot werelddominatie.. gewoon beetje pret met me machientje.. Laatst gewijzigd: 13 juli 2014
Beetje dezelfde technieken als de vorige post.. opzich geen bijzondere muziek, of poging tot werelddominatie.. gewoon beetje pret met me machientje..
Jan (Gloomy) Gepokt en gemazeld Lid sinds 12 april 2006 Berichten 14.542 Locatie Belgiƫ 14 juli 2014 #2 leuk om te zien en te horen, maar hij klinkt nogal distorted vind ik.. Veel plezier met je speeltje nog
leuk om te zien en te horen, maar hij klinkt nogal distorted vind ik.. Veel plezier met je speeltje nog
Stupide Ouwe rot Lid sinds 30 augustus 2009 Berichten 1.861 14 juli 2014 #3 Geinig. Het lijkt overigens wel of er een soort clicktrack meeloopt die net niet helemaal lekker synct met de kick enzo.
Geinig. Het lijkt overigens wel of er een soort clicktrack meeloopt die net niet helemaal lekker synct met de kick enzo.
Dr van Lansberg Gepokt en gemazeld Lid sinds 18 februari 2011 Berichten 11.029 Locatie Amsterdam 15 juli 2014 #4 dreammer schreef: gewoon beetje pret met me machientje.. Zie meer... Met m'n machientje. Please . Ik vind dit soort filmpjes altijd erg leuk om te zien. Het plezier straalt er vaak vanaf, ook hier.
dreammer schreef: gewoon beetje pret met me machientje.. Zie meer... Met m'n machientje. Please . Ik vind dit soort filmpjes altijd erg leuk om te zien. Het plezier straalt er vaak vanaf, ook hier.