Ssl compressor

electrodancer

Ouwe rot
Hoppa :okdan: twee maal ssl compressor

en met turbo en een met sidechain :okdan:

Attachments

• 20140724_122810.jpg
    20140724_122810.jpg
    56,3 KB · Bekeken: 105
  • 20140729_164955.jpg
    20140729_164955.jpg
    52,7 KB · Bekeken: 73
  • 20140729_164945.jpg
    20140729_164945.jpg
    57,8 KB · Bekeken: 79
  • 20140724_122819.jpg
    20140724_122819.jpg
    55,8 KB · Bekeken: 102
  • 20140724_122909.jpg
    20140724_122909.jpg
    57,9 KB · Bekeken: 73
Ja clones...idd....precies hetzelfde schema en precies dezelfde onderdelen Raphie....!!!

Met de turbo functie kan je schakelen tussen Ssl en Oxford mode....daarmee heeft hij een extra VCA.

In de SSL,superanalogue, zit een compleet PC mobo, da's heel wat anders als die giraffe clone schema's

er zitten 2180 vca s in....die zijn idd niet orgineel...das de dbx 202 geloof ik...maar bijna niet aan te komen.

ennen is het annaloog te noemen als er een pc mobo inzit ?...enfin het maakt mij ook verder erg weinig uit.
het is voor mij gewoon een zeer goede compressor....en aan iedereen die er anders over denkt...stuur ik de uitnodiging
om zelf eens te komen proberen !

Zal best wel ok klinken, maar is natuurlijk geen SSL, maar een GSSL clone.
SSL SolidStatelogic is een merknaam die verwachtingen schept, die moet je niet misbruiken voor dit soort DIY. Clone projektten

Zie jij dr erges SSL op staan dan......???
Hoezo zou ik iets misbruiken...ik bouw deze projecten (die overigens gewoon op inet te vinden zijn) voor mezelf.

Laatst gewijzigd:
Zal best wel ok klinken, maar is natuurlijk geen SSL, maar een GSSL clone.
SSL SolidStatelogic is een merknaam die verwachtingen schept, die moet je niet misbruiken voor dit soort DIY. Clone projektten

Raphie, stop aub met je betweterigheid. Overal op internet zit het al vol met mensen die klagen, zeuren anderen aanvallen. Synthforum is een van de weinige plekken waar dit vrijwel niet voorkomt. Laten we dat aub zo houden. Soms kan je je commentaar ook gewoon voor je houden. Zoals je ziet irriteert het anderen.

RT:
Raphie, stop aub met je betweterigheid. Overal op internet zit het al vol met mensen die klagen, zeuren anderen aanvallen. Synthforum is een van de weinige plekken waar dit vrijwel niet voorkomt. Laten we dat aub zo houden. Soms kan je je commentaar ook gewoon voor je houden. Zoals je ziet irriteert het anderen.

Ik ben niet zo goed in het maken van demos...
hij is qua klank gewoon best wel mooi clean vind ik... eg wel toff !
hij kan echt een heel licht sausje geven...maar ook echt dik en heavy compressen.....en met bijv een snare sound in de sidechain..krijg je echt een heel mooi effect op bijv een basdrum.
ik vind hem erg geschikt op een mixbus hoor en zeker voor drums en de vrsie met de turbo (extra vca) is ook erg vet...dan krijg je dr al bijna dub achtige dingen uit en geeft nog een tandje extra bump.

Was niet verkeerd bedoelt hoor. Zien er wel GAAF uit, mooie knoppen ook, als het het GSSL schema is dan klinken ze zeker goed!
Ik zoek stiekem eigenlijk ook nog wel iemand die zo'n mooie unit voor me wil bouwen :)

Back