Was niet verkeerd bedoelt hoor. Zien er wel GAAF uit, mooie knoppen ook, als het het GSSL schema is dan klinken ze zeker goed!
Ik zoek stiekem eigenlijk ook nog wel iemand die zo'n mooie unit voor me wil bouwen
Top man ik betrap mezelf er namelijk wel eens op.. dat als ik mn dag niet heb, ik ga reageren op items waar ik het niet mee eens ben. Probeer er zelf op te letten! En als ik op andere websites zie hoeveel ellende er is.. ben ik soms blij dat het hier gewoon lekker nuchter is!
Mooie units, ooit, ooit.. wil ik dat ook kunnen maken. De vrijheid om het zelf te maken, customizable, je eigen plates, onderdelen scharrelen.. lijkt me te gek. Het is alleen dat ik vrees dat de muziek eronder lijdt, een mens kan maar x dingen tegelijk behappen heb ik gemerkt
Ga je ze zelf gebruiken of maak je ze voor de verkoop? (of beetje allebei) Denk dat ik gelijk een 10units rack vol zou willen bouwen met clones, yess
mja ...das een beetje lastig inschatten ik heb het niet helemaal bijgehouden.
ik heb enkele printen en onderdelen cadeau gekregen en verder ik ben zelf redelijk goed ingericht op DIY en heb een kleine grijpvoorraad aan onderdelen zelf liggen...zoals leds schakelaars..weerstanden, elco,s ic's, diodes,mkt, etc.etc. etc....dus daarvan kan ik pakken wat ik nodig heb en koop ik dan niet meteen in....en bij heb bedrijf waar ik werk ligt ook een voorraad aan parts....daar krijg ik nog iets korting op sommige onderdelen.
ik schat an onderdelen, case en printplaten toch gauw richting 350 euro....maar pin me niet vast als t 25 of 50 euro meer is....:-)
En ben je zelf niet ingericht op DIY en heb je bijv....geen soldeerbout...multimeter.....trappenboor voor XLR enzo....dan worst het allemaal nog stuk duurder.
ik heb er een voor mezelf gemaakt (en in het verleden ook al een gebouwd...heb twee verschillende versies in mijn hok) en heb er een gemaakt voor ''gerenomeerd forumlid'' MatthewLeBlom
hele gave units... ben zelf ook bezig meet een gssl van pcb-grinder. is allemaal goed te doen. maar wil ff inhaken op de vraag van vele: voor zover ik er mee bezig ben zit het bij mij als ik klaar ben ongeveer rond de €400 á €450,-. dit is dan wel s waar zonder mn uren getelt, maar pcb, onderdelen voeding en behuizing. oja ff 'on the side' de mijne is alleen de comp. geen side-chain of turbo mod...
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.