Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
denk dat de verkoper heel transparant is hoor, ziet er geen heil meer in, komt AS IS...... niks koper de lul.....
Klotedingen man die Andromeda's.. Diana doet die van haar weg voor 20 euro.. ze heeft vast dit topic gelezen.
Gewoon allemaal snel opruimen met die zooi.. net zoals ouwe Prophet 5 rev2's bv.. als die ssm chips mol zijn kun je em wegflikkeren.. nergens meer te krijgen ook.
geintje.. ja het zijn samples.. 'k weet het![]()

Hehee, omg ik schrok er nog
Slim bedacht. Ik kan verder geen commentaar plaatsen, het is wel een erg flexibele synth als je van sound-design houdt, maar heb verder geen verstand van![]()
maar was vooral cynisch natuurlijk. 
het hopen op een losgeschoten ribbon kabeltje is dan echt wel wishfull thinking.

so what , iemand verkoop een waarschijnlijk defecte a6 , as is ?
ebay staat vol met "as is " , defect, start niet op, of spare parts only
boodschap is duidelijk, jij vind het een onding, anderen zijn er blij mee
Poef brengt wat reactie's op gang op mijn aanvraag. Ik heb ook nog contact zelf op genomen met Alesis, en de boven beschreven problemen zijn bij hun ook bekent. Ze kwamen inderdaad ook aan met repiar bedrijven, en lieten eigenlijk een beetje doorschemeren dat het misschien beter is geen tweedehands te kopen voor de bedragen waar die momenteel voor worden aangeboden. Dat geeft de bugger moed ;>)
Is een A6 eigenlijk een groter risico dan bv een Xpander? Of een VX600?