Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
de musicstore deed destijds de laatste 1000 units weg voor €1.500![]()
. Ik had hem graag in bezit gehad, ik heb er een een tijdje in leen gebruik van een goede vriend mogen hebben, en was zeker te spreken over de mogelijkheden en sounds die er uit voort kunnen komen. Vandaar mijn interesse.en zo zijn er ook een aantal die destijds de unit voor dat bedrag kochten en denken dat gekke Henkie er nu €3.500 < €4.000 voor gaat betalen, nou echt niet![]()
is de A6 nou een verhaal van ' te mooi om waar te zijn ' ? bij de introductie en zeker later, toen rond de faillissementsperikelen de prijs nog eens in tweeën ging, was iedereen het er toch over eens dat je nergens zoveel analoge waar voor je geld kreeg als bij de A6. hij klonk minstens zo goed als een moog voyager, had 16 stemmen in plaats van die lullige ene en je kon de duvel en zijn ouwe moet editten en moduleren.
zelfs voor 4000 misschien toch te mooi om waar te zijn?
1 wat is het probleem met de os? Ik heb zelf de bugs verzameld , maar echt shocking Thiings ???
2 er zijn ook mensen die gewoon 4300-5300 euro betaald hebben voor hun ( nog altijd primagewenst werkende a6)
3 een prima gebruikte a6 is normale te vinden voor zo 'n 2400 euro
Nog even en we gaan nog zelf al die auwe wijven praat geloven
?
Sorry, ben gewoon wat moe van het plezier wat mensen lijken te putten uit hun vermeende gelijk over andermans ellende. Slechte eigenschap.