AMSynths AM8328 The Mirage Filter

bedankt voor de tip!

ik zou graag de athena adsr scoren. nog liever dan deze filter.

Ja, die ziet er inderdaad ook erg mooi uit! Ik ben voor dual adsr toch maar voor de Intellijel gegaan, bij AMSynths is het toch een kwestie van een wel heel lange adem...

dat lijkt inderdaad zo, ze zijn bijna altijd out of stock, en iedereen is positief over deze modules.

ik heb stille hoop dat de meeste mensen toch vooral de filters graag willen hebben. de vca die pas op marktplaats te koop stond, kon ik zelfs nadat ik er lang over had nagedacht nog overnemen.

nouja, geduld is een schone zaak - intussen heb ik ook de intellijel - bevalt prima inderdaad.

voor ik het elders probeer, is er misschien iemand die de 8140 adsr heeft en deze zou wllen ruilen voor het (nieuwe) mirage filter?

lastige kwestie.
na wat wikken en wegen heb ik van de week mijn monorocket case geruild voor een enclave.
dat betekende dat ik enkele diepere modules niet meer kwijt kon (zoals de stg filters) maar nu blijkt ook de mirage filter te diep voor de case die ik nu heb.
dus, geen idee. sorry.
het is ook geen module die eenvoudig te modificeren is naar ondiep (de stg's wel denk ik).
hij ziet er zeer goed gebouwd uit, erg mooi en degelijk, maar verder kan ik je helaas niets zeggen. ik weet dat amsynths erg gewild is, en terecht - gelet op prijs/kwaliteitverhouding, dus ik hoop m te kunnen ruilen voor een andere ams, bv de adsr. en anders misschien toch een wat kleiner dier kastje erbij. probleem is alleen, als het er staat moet het vol. maar beter nog even wachten.

dom van mij, ik heb ook nog een klein kastje met zo'n lange kabel voor de voeding, daar heb ik m even aangehangen. zal straks proberen iets te filmen. hij klinkt erg goed, mooi filter, met stevige resonance. wat ook op het net te lezen valt, het volume blijft op peil, ook met de resonance open.
en wat me weer opviel bij het voorzichtig neerzetten en aansluiten: hij is erg mooi gebouwd.

Ik ben inderdaad nauwelijks negatieve comments op het net tegengekomen m.b.t. de modules van AMSynths, jammer dat er weinig in omloop zijn/komen. Zou leuk zijn om deze inderdaad eens te horen. Ga je 'm toch houden nu je die Dual ADSR hebt weten te bemachtigen?

nee, want hij past niet. ik heb m nu even los neergezet.
heb n filmpje gemaakt (ik zal nooit slagen in hollywood en zelfs op youtube hoor ik tot de absolute onderlaag) en dat zal ik straks even proberen te plaatsen.

De beste curtis filter je kan kopen,deze heeft geen volume drop wanneer je de resonantie opendraait

of t de beste is, weet ik niet, maar echt een hele mooie.

ik ga m vanavond te koop zetten voor de kostprijs van €175 + evt verzendkosten naar de volgende eigenaar.
had al contact en ik mag m zonder meer terugsturen, maar ze zijn goed, weinig te koop en dan meteen weg. dus misschien is het leuk als iemand op het forum m grijpt.

ik ben hier zo verschrikkelijk slecht in !
Ik vond het anders erg goed, beetje David Lynch-achtig (maar dan zonder dwergen en een begrijpelijke verhaallijn).

Maar klinkt inderdaad erg lekker! Had ik 'm toch maar zelf genomen... Als je 'm nog hebt dan neem ik 'm graag van je over!

Back