Bouw nieuwe studio 2014

Ideaal idd, even de lady aan het werk zetten voor wat hulp belevings :okdan:

Ideaal idd, even de lady aan het werk zetten voor wat hulp belevings :okdan:

Hahah jazeker. Wij zijn handige mannen als het gaat om klussen, maar een raam écht netjes poetsen... :kroon:

Weer wat foto's:

_MG_4008.JPG

_MG_4009.JPG

_MG_4010.JPG

_MG_4011.JPG

_MG_4012.JPG

_MG_4017.JPG

_MG_4018.JPG

En het daadwerkelijk leegmaken van de oude studio (doet toch wel een beetje pijn om dat hokkie te moeten verlaten...) ;{

_MG_4020.JPG

_MG_4021.JPG

_MG_4029.JPG

Sjiek maar ik ben wel benieuwd of (en hoe) je de Rockwool nog gaat afdekken of dat je het open laat.

Die rockwoul moet idd nog wel wat overheen, ziet er wel gaaf uit

Jazeker, daar komt nog doek overheen.

En, hoe klinkt het nu ?

Ik moet je zeggen, het klinkt erg goed.
Heb nog geen metingen gedaan, maar erg veel muziek zitten luisteren.

De akoestische aanpassingen aan de ruimte zijn natuurlijk een beetje uit m'n duim gezogen en vooral veel afgekeken bij andere studio's. Ik was dus wel huiverig voor het resultaat.

Maar het stereobeeld is erg fijn en nauwkeurig. Het laag is strak tot zeer strak. Achterin hoopt het laag zich ook nauwelijks op (zoals in mijn vorige ruimte wel het geval was).
Kortom, erg geslaagd!

Dat ruwe van de steenwol heeft wel wat.. Kun je niks met steenstrips oid doen?

sfeervolle verlichting - ziet er knus uit :okdan:

en 2 rijen schermen.. lijkt me niet lekker werken, maar dat heb je wss al getest..

Om vervolgens op een veel lagere resolutie je software te draaien!

Precies! Gewoon 2x 42 inch 4k-schermen en dan lekker eigenwijs op 640x480 zetten! :)

Maar inderdaad, het doel is wel om een 4k-scherm neer te zetten i.p.v. deze 4 monitoren.
Alleen wacht ik even totdat de prijs ietwat is gedaald en de kinderziektes eruit zijn.

Back