Bouw nieuwe studio 2014

Ga je nou geen ruimte overhebben in de studio? Moet je anders maar wat van me lenen, staat hier toch maar in de weg! :D

Toevallig staat de ruimte ernaast (50m2) nog te huur...
We wachten op je en de koffie staat klaar! :D

Misschien kijk ik eroverheen maar waarom heb je geen stopcontacten in de muur gemaakt?

In de grote ruimte zie je wat kabels uit de muur komen, daar maak ik een aantal stopcontacten. Op de plek waar m'n apparatuur komt te staan.

En weer foto's...

_20140905_151701.jpg

_MG_3942.JPG

_MG_3945.JPG

_MG_3946.JPG

_MG_3947.JPG

_MG_3948.JPG

ha, leuk, een trein.....:D

levert dat geen last op?

:mega:

Nee vreemd genoeg niet. :)
Als daar een trein staat, staat die daar lang stil om van binnen schoongemaakt te worden.
Ze denderen daar niet voorbij.

Ik heb vroeger ook in dit pand gezeten en je merkte werkelijk niets van de treinen.

Ziet er mooi uit....

1 opmerking, als jullie volgende keer glas tillen is het beter om zuignappen te gebruiken. Als er nu iets gebeurt en hij glijd uit je hand kan je je vingers bij elkaar sprokkelen.....erg onverstandig.

Ziet er mooi uit....

1 opmerking, als jullie volgende keer glas tillen is het beter om zuignappen te gebruiken. Als er nu iets gebeurt en hij glijd uit je hand kan je je vingers bij elkaar sprokkelen.....erg onverstandig.

Goeie tip!
De glasplaat die aan de andere kant komt gaan we met zuignappen aanpakken inderdaad.
Ook om vieze vingers aan de achterkant te voorkomen, want zodra die erin zit kom je daar niet meer bij.

Ik kom uit de bouw en heb het zien gebeuren bij twee wandenbouwers.....was erg onsmakelijk.

Getverdemme BRZ.
Bedankt voor de tip, wie weet heb ik er ook nog wat aan in de toekomst.

Subgroover:
Heel mooi allemaal!

Wordt die 50m2 dan ook zo voor me afgewerkt? :D
En, wat is de verborgen boodschap in de ondervloer van 't zanghok?

En, wat is de verborgen boodschap in de ondervloer van 't zanghok?

Een papiertje met "SAY GRILLED CHEESE" er op en een kortingsbon voor de BK, geldig tot 2114 :D

Back