Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door kratarknathrak
Voor zover ik weet is hij nog steeds bezig met het nieuwe album "Always outnumbered, never outgunned", hoewel boze tongen beweren, dat het daarvoor gemaakte materiaal ondermaats is, en dat Liam dat ook weet, en dus driftig verder sleutelt. Er Circuleren op soulseek en kazaa drie nieuwe nummers in live uitvoeringen rond. Welliswaar in vrij slechte geluidskwaliteit, maar wat ik daarvan kon horen, was het inderdaad ver onder het niveau. Soort harde hiphop, maar dan niet leuk. Die laatste Prodigy single vond ik zelf ronduit waardeloos, en dat terwijl ik toch wel een liefhebber ben (was). Persoonlijk vind ik het eerste album (The experience) nog altijd het beste. "Fat of the land" vond ik zeer hooguit redelijk. Enkele leuke nummers ( de singles), en verder veel vulmateriaal.
Origineel geplaatst door Christov
ehm ik vond firestarter en smack my bitcvh up altijd wel lachen
op welke cd staan die dan?
Origineel geplaatst door Shivah
voor mij ook het eerste album.
Maar die singles die rondslingeren hoe weet je zo zeker dat die van hem zijn dan?
Gebeurd ook vaak dat mensen zomaar wat verspreiden onder een bekende artiesten naam.
Origineel geplaatst door kratarknathrak
...het is al 7 (zegge en schrijve zeven) jaar geleden dat "The fat of the land" uitkwam!

Origineel geplaatst door nick nova
Hoewel Liam wel een genie blijft en ik de muziek nog altijd wel enorm waardeer. Mannen kunnen eigenlijk weinig fout doen voor mij.