Jullie hebben een grote mond allemaal. Kom maar op met die vette albums dan.
Ik vind Syro ook niet z'n beste album ooit, maar er zitten een paar echte pareltjes tussen. Hebben jullie wel echt geluisterd?
Dit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik vind Syro ook niet z'n beste album ooit, maar er zitten een paar echte pareltjes tussen. Hebben jullie wel echt geluisterd?
je legt me de woorden in de mond. +1
)Mmmm sterker nog..
Ik denk dat ik het beter kan dan Aphex Twin
Diezelfde sound maar dan net iets betere muziek.
Ik ga het doen denk ik, misschien zit er nog wel wat geld in ook kan ik wel gebruiken :p
Oh en dan gemaakt met gewoon plugins, heb je echt niet die gearlist voor nodig..
Wat vinden jullie van de mastering van het album? Ik vind dat er nogal weinig dynamic range is overgebleven.
Deze site bevestigd dat, dit is het luidste album (m.b.t. mastering) van Aphex Twin. Volgens deze site (en mijn oren) is DR6 BAD!
http://dr.loudness-war.info/album/list/dr?artist=aphex+twin
Ik neem aan dat iedereen op dit forum wel eens van de loudness war heeft gehoord.
Misschien de lat niet gelijk heel hoog leggen en beginnen met 1 track.......ik ben benieuwd.
Vanacht tot diep in de ochtend zitten spelen en gaat volgens mij goed komen.Wat vinden jullie van de mastering van het album? Ik vind dat er nogal weinig dynamic range is overgebleven.
Deze site bevestigd dat, dit is het luidste album (m.b.t. mastering) van Aphex Twin. Volgens deze site (en mijn oren) is DR6 BAD!
http://dr.loudness-war.info/album/list/dr?artist=aphex+twin
Ik neem aan dat iedereen op dit forum wel eens van de loudness war heeft gehoord.
Dat zeggen bijv veel mensen ook van (beroemde) abstracte schilderijen.. "dat kan mijn kind ook" tjsa, zou je het verschil zien? verschil tussen ondoordacht en doordacht geklieder?ik vraag me af, als iemand van SF zoiets zou posten, zou men het dan ook net zo goedvinden als een gevestigde naam?![]()
En wat ga je dan maken? Iets wat je helemaal zelf bedacht hebt, dus je unieke eigen stijl of ga je Aphex Twin clonen? Ik neem aan dat je gelijk een vette deal met een groot label maakt. Succes![]()

Dus als ik dit doe en er een beetje mee bij kan verdienen is het al goed voor mij.
Beoordeel maar als ik eerste track plaats op forum :pOk. Dan doe je het dus (deels) na. Dan is het dus nog steeds niet helemaal je eigen idee, dus beter gaat het sowieso niet worden ;-)

Dat zeggen bijv veel mensen ook van (beroemde) abstracte schilderijen.. "dat kan mijn kind ook" tjsa, zou je het verschil zien? verschil tussen ondoordacht en doordacht geklieder?
Het verschil zit in de intentie waarmee het gemaakt is, ik onderschat niet in hoeverre intentie / gemeendheid aan de oppervlakte ligt van muziek, schilderijen, eten, whatever.
Het zal mss niet direct opvallen, maar als het weg is.. sure as hell, de ziel is eruit.. het zal niet (lang) blijven hangen gok ik, vaak slechter afgewerkt want wie steekt nu aandacht in afwerking van ondoordacht geklieder?? niet op waarde geschat.