WAREHOUSEGROOVE
Paprika expert level 10
Heb ik ook geprobeerd: man oh man wat een gedoe om de piano omhoog te takelen.... Zo makkelijk was aphex twin klonen dus helemaal niet.
jaaaaah daar heb je spierballen voor nodig 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heb ik ook geprobeerd: man oh man wat een gedoe om de piano omhoog te takelen.... Zo makkelijk was aphex twin klonen dus helemaal niet.
jaaaaah daar heb je spierballen voor nodig 
Ja?
Synthacon 9
Ik vind Fenix Funk behoorlijk goed. Hier een unreleased versie. Pik je toch maar weer even mee op de hele vroege dinsdagochtend
https://soundcloud.com/noyzelab/aphextwin_fenixfunk_earlymix
O
Wel vermoed ik sterk dat hij heel veel gebruik maakt de Soundtoys plugins (meest geweldige plugins die er zijn trouwens).

Denk dat ook ja, het is ook meest vd hand liggend dat dat zo gaat.. al blijft 't allemaal wat ongrijpbaar. Dat vind ik zo super aan Aphex Twin, al ken je nog zoveel geheimen en trucjes e.d... 't blijft fascinerend hoe die 't weer in elkaar zet.Las ergens in een interview dat hij klaar is met een track als hij het zat is om er aan te sleutelen. Ik krijg nu het beeld dat hij een paar ideeen uitwerkt en dan idd eeuwig gaat varieren en spelen met die ideeen, vooral in de Tuss en Syro tracks

Ik probeer afx niet af te zeiekn, maar vraag me af of al die ophef er ook was geweest als joepiedepoepie die had uitgebracht.
Het probleem is een beetje dat als AT nooit een plaat uitgebracht had had J de P nooit zelf bedacht had dat soort muziek te maken.

)