Cwejman demo?

Kom maar langs Jos. VCO2RM, VCO6, MMF6, VCA4MX, MX4S en ADSR-VC2 kun je bij mij komen checken :) Kan je gelijk die DMF2 hier inleveren, die wil ik heel graag.

Groetjes,
Allert

Heb een bescheiden collectie waar je wel eens aan mag draaien als je wil... maar wel iets uit de richting van Tilburg :)

10547173_760010784063384_648793583_n.jpg

Heb ook nog een groene ADSR-VC2, PH-4 en VCA-4MX erbij... maar all white foto is mooier

Ik vind vooral die Make Noise blank panel erg mooi... :D

Cwejman -> Wowa Cwejman, de bouwer dus.

wef4_437.jpg

haha, ok, dat is ook veelste logisch natuurlijk :P Had niet gedacht de Cwejman een daadwerkelijke achternaam was maar nu ik zie dat die van voren Wowa heet zal het ook wel gheghe

OHja, die andere is een VCA.... ja die ADSR lijkt me wel heuuul leuk.... maar zoals gezegd.... Eerst even cool down. Het management hier thuis heeft al vragen gesteld over al die pakketten die geleverd worden ;)

MMG is heel mooi. Heb een paar getwijfeld of ik m zou will ruilen voor een optomix...

ik heb ook al een paar keer naar de adsr gekeken.

ooit had ik een cwejman s1 (zag m pas weer te koop staan) en ik vond/vind dat een geweldig mooie synth.

maar de modules zijn behoorlijk prijzig en hoewel ik me kan voorstellen dat een filter of oscillator top is en et geld dubbel en dwars waard, vraag ik me af of je dat prijsverschil nou ook terugmerkt bij meer praktische modules zoals bv de adsr.
2 x voltage controlled adsr van cwejman - ik heb er echt zin in, maar de prijs (niet ridder's prijs, maar gewoon de cwejman prijs in het algemeen) is toch een drempel.
waarom zou ik het toch moeten doen?

Heb een bescheiden collectie waar je wel eens aan mag draaien als je wil... maar wel iets uit de richting van Tilburg :)

Heb ook nog een groene ADSR-VC2, PH-4 en VCA-4MX erbij... maar all white foto is mooier

netjes hoor! aardig bezig de laatste tijd ;)

ik heb ook al een paar keer naar de adsr gekeken.

ooit had ik een cwejman s1 (zag m pas weer te koop staan) en ik vond/vind dat een geweldig mooie synth.

maar de modules zijn behoorlijk prijzig en hoewel ik me kan voorstellen dat een filter of oscillator top is en et geld dubbel en dwars waard, vraag ik me af of je dat prijsverschil nou ook terugmerkt bij meer praktische modules zoals bv de adsr.
2 x voltage controlled adsr van cwejman - ik heb er echt zin in, maar de prijs (niet ridder's prijs, maar gewoon de cwejman prijs in het algemeen) is toch een drempel.
waarom zou ik het toch moeten doen?

De modules zijn idd prijzig maar ze hebben over het algemeen veel modulatie mogelijkheden en andere functies (input att bijvoorbeeld) ingebouwd... maar dat wist je zelf ook wel :)
In geval ADSR > wil je een standaard envelope... dan zou ik geen Cwejman nemen, wil je iets speciaals met veel extra mogelijkheden en een heel snelle attack... dan is de Cwejman ADSR misschien iets voor je.
Heb ooit ergens gelezen dat de Cwejman ADSR een van de snelste attack heeft, weet niet of het nog steeds zo is.
De bouw kwaliteit is uiteraard top notch en hij is zeer precies in te stellen. Cwejman precision.
Heb 2 cwejman adsr's vandaar ik er eentje weg de deur uit doe. Ben gek op de witte modules dus daarom mag de groene weg :)
Normaliter houden ze redelijk goed hun waarde maar omdat Schneiders momenteel nog Cwejman ADSR's in voorraad heeft wil deze niet echt snel gaan in de verkoop.

Thanks! :)
Heeft wel wat jaartjes gekost om deze meuk bij elkaar te verzamelen 8)
Next is een witte VCA-4MX en MX-4S en dan ben ik er wel ff klaar mee...

:D tijd om muziek te maken en te stoppen met het verzamelen 8)

Hahaha, ja daar heb je helemaal gelijk in!
Ben ik inmiddels al druk mee bezig...
Verzamelen is momenteel bijzaak ipv hoofdzaak *D

Je bent nog altijd een keer welkom in de studio :koffie:
Cirklon heb ik nog niet veel gebruikt by the way...

10616792_1472578729664335_1488516184_n.jpg

Back