Synthforum of softsynthforum

De laatste tijd worden echt veel topics gemaakt om gewoon topics te maken zoals dit. Dat steekt tegen

De laatste tijd worden echt veel topics gemaakt om gewoon topics te maken zoals dit. Dat steekt tegen
Niet helemaal met je eens, beetje discussie en feedback over wat misschien anders kan, of polsen voor draagvlak is nooit verkeerd toch?

Ach, vragen om een groep gebruikers uit te sluiten voor je eigen gebruiksgemak en status, het kan, maar echt beter wordt het er niet van. Zeker als je er zoals de topicstarter met gestrekt been ingaat. Dat laatste is denk ik ook vooral wat Bazzie tegenstaat. Mij wel in ieder geval...

Wil je wel gewoon gezellig blijven doen en zou je tegelijkertijd even willen opzoeken wat denigrerend betekent? Digitaal of woordenbooek, maakt niet uit:luv:

Gevoel voor humor heb je in elk geval wel als je je eigen post begint met "lieve jongen" en dan afsluit met bovenstaande quote :D.

We hebben in het verleden al eens het idee gehad om totaal geen nieuws meer op de voorpagina te laten plaatsen .
Dus een statisch geheel , en een portaal naar het bekende forum
Dit heeft redelijk wat voordelen.
Een eigen gezicht , geen opvallende moderatie in het nieuwssubforum, geen saaie stukken tekst of zelfs geen tekst,.

De subfora zijn nu imho mooi ingedeeld naar interesses , en dus voor ieder wat wils.

Lijkt mij een uitstekend plan. De voorpagina is toch redelijk onoverzichtelijk zoals hij nu is. Ruimt de boel lekker op.

Bestaat er nu een manier om alleen de subforums te zien die je wilt zien (of in "nieuwe berichten" alleen die berichten die in die subforums thuis horen)? Ik geloof dat ik ooit ergens iets heb gelezen over het aanpassen van de url?

Nee hoor, markplaats berichten komen daar al een paar jaar niet meer in voor, juist om overdreven bouncen te voorkomen
Ha dan moet ik 'Nieuwe Berichten' maar eens meer gaan gebruiken i.p.v. 'Berichten van vandaag' dacht ik zo even...
maar nu zie ik dat 'Nieuwe Berichten' enkel geaktiveerd wordt als je ingelogd bent.
Aaarghhh nu dat weer. :dubbel:

Ik baal nog steeds dat marktplaats eruit is bij nieuwe berichten, mis ik alle nieuwe adds dat zie ik liever dan al die nieuwe suffe softsynths :P

Ik begin altijd met de voorpagina, ik vind hem ook overzichtelijk. Je ziet gelijk of er iets nieuws is in de mp sectie, alleen de forum update os niet up to date.

Ik ben niet super geïnteresseerd in software maar ik gebruik het wel af en toe. Ik zou willen dat er eens echt software nieuws was. Bijvoorbeeld een professionele sequencer die niet op een Excel-sheet lijkt of een software synthesizer die er niet als een hardware synthesizer uit ziet.

Er is waarschijnlijk geen softsynth zo lelijk als mn Andromeda 6 maar die gaat echt never nooit de deur uit :D

Maak van synthforum geen menu-diver!

Ik ga stickers maken. T-shirts!

Ja... inderdaad... hele fijne discussie... maar wat ik tussen de regels door lees is dat er een aantal forumleden te lui zijn om ff wat te klikken om bij de gewenste info te komen.

-C-

We willen toch geen fs1r maken van ons prachtige handson forum???

Ja en leden waarbij hun avatar niet epileptisch flasht zoals hierboven zou ook een verbetering zijn..

Back