happy elf Stamgast Lid sinds 23 november 2008 Berichten 282 Locatie Delft 20 augustus 2014 #1 filmpje welke ik gister gemaakt heb met mijn oude vriendjes Juno 6 en CS 10, samen getriggerd door de Boss DR220 https://vimeo.com/103802692
filmpje welke ik gister gemaakt heb met mijn oude vriendjes Juno 6 en CS 10, samen getriggerd door de Boss DR220 https://vimeo.com/103802692
PabloDeMode Spank! Lid sinds 26 april 2010 Berichten 3.740 Locatie Buenos Aires 20 augustus 2014 #2 Let's look and listen... Cool gedaan man! Ik neem aan dat je de "rim" shot al sequenced hebt met verschillende pitch voor de melodieën? Stiekem zou ik het willen dat ik zo kon, heb in de toekomst geen band meer nodig om toch in mijn eentje de bühne op te gaan staan Qua stijl, zeker mijn voorkeur qua sound. Ga zo door...
Let's look and listen... Cool gedaan man! Ik neem aan dat je de "rim" shot al sequenced hebt met verschillende pitch voor de melodieën? Stiekem zou ik het willen dat ik zo kon, heb in de toekomst geen band meer nodig om toch in mijn eentje de bühne op te gaan staan Qua stijl, zeker mijn voorkeur qua sound. Ga zo door...
happy elf Stamgast Lid sinds 23 november 2008 Berichten 282 Locatie Delft 20 augustus 2014 #3 hoi Pablo, zou wel leuk zijn inderdaad met zang, maar om deze oude synths mee te moeten nemen voor gigs is wel een gedoe, ze zijn nogal zwaar.
hoi Pablo, zou wel leuk zijn inderdaad met zang, maar om deze oude synths mee te moeten nemen voor gigs is wel een gedoe, ze zijn nogal zwaar.
PabloDeMode Spank! Lid sinds 26 april 2010 Berichten 3.740 Locatie Buenos Aires 20 augustus 2014 #4 happy elf schreef: hoi Pablo, zou wel leuk zijn inderdaad met zang, maar om deze oude synths mee te moeten nemen voor gigs is wel een gedoe, ze zijn nogal zwaar. Zie meer... Ik snap het. En in zekere zin is het zingen en spelen erg lastig, voor mij nog niet mogelijk. Maar over de video, vond ik best leuk dat je deze "presenteerde" hoe.
happy elf schreef: hoi Pablo, zou wel leuk zijn inderdaad met zang, maar om deze oude synths mee te moeten nemen voor gigs is wel een gedoe, ze zijn nogal zwaar. Zie meer... Ik snap het. En in zekere zin is het zingen en spelen erg lastig, voor mij nog niet mogelijk. Maar over de video, vond ik best leuk dat je deze "presenteerde" hoe.
Jan (Gloomy) Gepokt en gemazeld Lid sinds 12 april 2006 Berichten 14.542 Locatie België 21 augustus 2014 #5 leuk om te zien, en haha.. dat Hollands accentje
smokmostus Stamgast Lid sinds 9 juni 2004 Berichten 329 Locatie Delft 21 augustus 2014 #6 Erg leuk muziekje!!