Presenteren van nieuws op homepagina

Goed gebruik van adsense kan ook wel wat opleveren, ik heb er ervaring mee dat dat prima tot een bijverdienste kan leiden.

1000 euro per jaar heb je zo, zeker met een site als deze.

Prima tip, gaan we zeker even meenemen. We hebben nu (zover mij bekend) 1 advertentie onderaan de pagina en volgens mij was de strategie om dit als maximum aan te houden. We moeten natuurlijk wel even kijken hoe dit het meest effectief in te regelen is. Tip & tricks m.b.t. dit onderwerp zijn uiteraard van harte welkom! :okdan:

Klik

AUB

11359692-gouden-sterren-met-vijf-gouden-sterren-die-een-prijs-van-uitmuntendheid-en-luxe-als-een-symbool-en-h.jpg

link doet het niet?

Gratis en voor niks. Mooi levensmotto, zal wel eens vaker tegenvallen.

Ik vindt SF er netjes uizien, zeker vergeleken met Muff, Gearslutz en AH. En plaatjes kijken op je smartphone? Bwaahaha

Ik zeg ook niet dat het er niet uit ziet, ik zeg dat er wel wat meer gebruiksgemak mag komen. Vindt jij het daadwerkelijk leuk om door een heel topic te scrollen voordat je bij de laatste post bent die je gelezen hebt? Ik vind het abonnement idee nog niet eens zo'n gek idee trouwens.

En ja ik kijk wel eens plaatjes op mijn smartphone, jij maakt er nooit foto's mee en komt er al zeker nooit mee op het wereldwijde web?

maar als jij gewoon op "nieuwe berichten" klikt, ga je keurig verder waar je vorige keer gebleven bent toch? ben met je eens dat qua nieuwe functies het forum achterloopt, maar qua leesbaarheid niet echt klachten.

Ik zeg ook niet dat het er niet uit ziet, ik zeg dat er wel wat meer gebruiksgemak mag komen. Vindt jij het daadwerkelijk leuk om door een heel topic te scrollen voordat je bij de laatste post bent die je gelezen hebt? Ik vind het abonnement idee nog niet eens zo'n gek idee trouwens.

En ja ik kijk wel eens plaatjes op mijn smartphone, jij maakt er nooit foto's mee en komt er al zeker nooit mee op het wereldwijde web?

Linksboven elk topic zit een button "Bekijk eerste ongelezen". Misschien dat je die gemist heb op je kleine schermpje. Aan de moderatori: bij lange topics kom je niet altijd bij de daadwerkelijk eerste ongelezen topic uit.

Buttons zijn wel wat klein op een iPhone of iPad scherm. Maar om daarvoor nou een special mobile-vriendelijke versie te ontwikkelen is nou ook zo weer wat, zeker omdat al die handhelds ook nog van format en OS verschillen.

Ik maar regelmatig foto's en filmpjes met m'n iPhone. Het is alleen nogal zinloos om die op een scherm van 5x7 cm te bekijken. Jij hebt toch ook geen pasfoto's van je moeder of je hond aan de muur hangen?

Surfen op een iPhone vind ik een straf.

Ik zal niet beweren dat Synthforum niet voor verbetering vatbaar is, maar als ik het vergelijk met andere fora vind ik het Synthforum echt het meest genietbaar.
Een forum als Elektronauts mag er dan misschien 'hipper' uitzien, prettig forumen vind ik het echter niet en dan druk ik mij nog zacht uit.

Wat betreft de nieuwspagina.
Ik was blij dat hij weer terug was na een tijdje te zijn weggeweest.
Volgens mij hebben de ergernissen vaak met smaak en voorkeur te maken.
Staat er wekenlang een softsynth voorop, dan begint dat de hardware fans te irriteren en vul zo maar in.
Het enige dat mij weleens ergert is de grootte van de geplaatste afbeelding, maar zelfs dat prefereer ik nog boven geen nieuws.

Dat neemt natuurlijk niet weg dat er best over verandering nagedacht kan worden (en dat gebeurt achter de schermen blijkbaar ook) en dan vind ik het voorstel van Eurynom3 helemaal zo gek nog niet.

groet

Tom

Ik stel voor dat we nog een keer een eisen/ wensen topic starten om alles te verzamelen.
Of de dan genoemde suggesties mogelijk zullen zijn kan ik niet garanderen, maar dan kunnen we ze in ieder geval meenemen. De reeds genoemde punten kunnen we uiteraard als uitgangspunt nemen.

Even voor de duidelijkheid......wij zullen dit topic starten! :)

Back