Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door fuse
Laat mij anders ook ff weten of je een HD265 gevonden hebt.
Bvd
En een tip. Als je zo'n headset hebt ga dan metteen even met plakband even die snoertjes te lijf zodat de kabel bij de stekkers ontlast wordt en die kabel langer mee gaat. Anders zijn ze binnen het jaar kaduk. Dat is de achilleshiel van die dingen.
Origineel geplaatst door faab
Beyer Dynamic dt 770
Goeie volle sound,laag weergave en geen snijdend hoog.![]()
) maar het geluid is nog steeds top !
Origineel geplaatst door fuse
Eigenwijsje. Niet over lezen maar horen.![]()
rotbetalingen weeral uitstellen, dus tegen die tijd zal ik misschien wel ergens de kans hebben er enkele naast mekaar te luisteren zeker, we shal shee! (I shaw sheeschells on the sheeschore)

Origineel geplaatst door Traxopia
Heb zaterdag een Beyer DT990 gekocht. Heb m vergeleken met senheiser en AKG. AKG vond ik ook wel goed klinken maar zat absoluut niet goed op m'n hoofd(smal hoofd) dus die viel af.
De senheiser (model van 109 euro, weet type niet precies meer) vond ik ook erg goed klinken maar ietwat kaal/leeg. het lag gaat niet echt diep en als je t volume iets hoger zet dan doet het midden en hoog al snel pijn aan je oren.
De DT990 klinkt warm maar toch neutraal en zit fantastich op m'n koppie.
Bij afmixen blijft het natuurlijk belangrijk dat je ook op boxen luistert naar je muziek.