Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Volgens mij heb jij genoeg om te laten zien met je oude kaarten en hardware synthjes, en andere experimentenZeker leuk idee ook maar 'k weet niet of ik wel een track heb die interessant is om te laten zien..![]()

There you gowat was nou het succes van deze track? ik ken hem niet?
een beetje SFer heeft dit gewoon meegepikt of was je toen even nietro online? 
Volgens mij heb jij genoeg om te laten zien met je oude kaarten en hardware synthjes, en andere experimenten![]()

(en korter)Nee helemaal geen succes, inderdaad enkele sf-ers die hem kennen. Maar moet dat dan? Linkje naar track staat er bij..Ik vind het filmpje wel leuk, maar af en toe wel een beetje het gevoel of ik naar Harry Nak zit te luisteren, wat was nou het succes van deze track? ik ken hem niet?

Tja dat nasale kan ik ook niks aan doen, ben ik me van bewustnee, het was meer de af en toe nasale stem en tempo wat het triggerde

Hier ga ik spijt van krijgen...Ik zou ook graag willen zien wat voor materiaal en apparatuur er gebruikt wordt

(ergens wel jammer)
Maar nu heb ik nog je viool niet gezien.. 

. Heeft niets met het nasale te maken, maar veel meer met het lijzige. Ik moest instant denken aan Maarten van Rossem. Dat lijzige kun je natuurlijk wel iets aan doen Skies!
.
Als je het over het eerste filmpje hebt, zo is mijn stemleuk, wel een irritant opgezette stem (no flame intended als dat je eigen stem is)

Hier ga ik spijt van krijgen...
Het bankstel is inmiddels wel vervangen(ergens wel jammer)
(Gert Maveltjesplot is mijn 'alter ego' voor onzin muziek...)
Studio rondleiding - YouTube
(past trouwens beter in studio tour draad.. Nu zit ik m'n eigen topic om zeep te helpen (zie je wel, nu al spijt) )
. Ik pies in mijn broek