Making of filmpjes

Het is meer een een kijkje achter schermen, hoe de track gemaakt is ipv een making of...
De workflow in FL is gewoon erg prettig... het in intekenen arrangeren etc.. dat was ook leuk geweest om te zien voor maar dan is het natuurlijk iets minder spontaan als je het achteraf nogeens gaat doen :D

Maar wel erg interessant om kennis te mogen maken met de keuken achter die geinige en ontzettend lekkere track.. :halleluja:okdan:
Zeker leuk idee ook maar 'k weet niet of ik wel een track heb die interessant is om te laten zien.. :D

Zeker leuk idee ook maar 'k weet niet of ik wel een track heb die interessant is om te laten zien.. :D
Volgens mij heb jij genoeg om te laten zien met je oude kaarten en hardware synthjes, en andere experimenten ;)

Als mensen het trouwens een irritant *** filmpje vinden ook zeggen he, dan weet ik dat ik dat niet nog eens hoef te doen :D

Ik vind het filmpje wel leuk, maar af en toe wel een beetje het gevoel of ik naar Harry Nak zit te luisteren, wat was nou het succes van deze track? ik ken hem niet?

wat was nou het succes van deze track? ik ken hem niet?
There you go ;) een beetje SFer heeft dit gewoon meegepikt of was je toen even nietro online? :D

Volgens mij heb jij genoeg om te laten zien met je oude kaarten en hardware synthjes, en andere experimenten ;)

Maar om dat een beetje in beeld te krijgen moet ik minstens met en webcam in de weer... eh.. :erm:
ga wel es ff kijken of ik niet iets heb wat meer in de doos is gebouwd :)

Ok thanks voor de input, minder babbel en meer muziek dus :) (en korter)

Ik vind het filmpje wel leuk, maar af en toe wel een beetje het gevoel of ik naar Harry Nak zit te luisteren, wat was nou het succes van deze track? ik ken hem niet?
Nee helemaal geen succes, inderdaad enkele sf-ers die hem kennen. Maar moet dat dan? Linkje naar track staat er bij..
Harry Nak.. hmm.. * Goegel goegel * Ah, dat is dus André van Duin.. Naja daar lijk ik toch niet op 8o)

Erg leuk zo'n kijkje in je keuken! Top initiatief en ik hoop dat er meer filmpjes volgen, want het is altijd leerzaam, zoiets. Het is ook helemaal niet teveel gepraat ofzo, het gaat tenslotte om een making of en dan is het juist de bedoeling om er zo veel mogelijk over te vertellen. Ik vond dit eerder nog beknopt, een half uur had ik ook nog volgehouden. Misschien een idee om even beknopt uit te leggen hoe je technisch zo'n film moet maken want dat zou ik echt niet weten.. Als het vrij makkelijk te doen is wil ik misschien ook wel eens een poging wagen. Uiteraard heb ik wel een mic enzo...

misschien ook leuk als er daadwerkelijk synthesizers in beeld komen?

Ik vond het wel een leuk filmpie.

Ik zou ook graag willen zien wat voor materiaal en apparatuur er gebruikt wordt omdat ik er
niets meer aan heb gedaan van af 2005.

Het zou leuk zijn om hiervan meer te zien

Ik zou ook graag willen zien wat voor materiaal en apparatuur er gebruikt wordt
Hier ga ik spijt van krijgen... =(
Het bankstel is inmiddels wel vervangen :D (ergens wel jammer)
(Gert Maveltjesplot is mijn 'alter ego' voor onzin muziek...)

(past trouwens beter in studio tour draad.. Nu zit ik m'n eigen topic om zeep te helpen (zie je wel, nu al spijt) )

leuk, wel een irritant opgezette stem (no flame intended als dat je eigen stem is)

Ik ga ze zo even bekiljken. Maar wilde eerst melden dat ik ook wel een making of the making of zou willen zien. Maw, je vraagt anderen om dergelijke filmpjes te maken en te posten. Maar hoe maak je die? :)

EDIT: Ik kan er niet naar luisteren zonder te lachen :D. Heeft niets met het nasale te maken, maar veel meer met het lijzige. Ik moest instant denken aan Maarten van Rossem. Dat lijzige kun je natuurlijk wel iets aan doen Skies! ;).

EDIT 2: Heel gaaf om een kijkje in je keuken te mogen nemen. Leuk om iets van je workflow te kunnen meepakken en grappig om eens iets van een andere DAW te zien. Ik denk dat je zeker zou moeten doorgaan met dit soort filmpjes. Wat misschien helpt om de vaart er een beetje in te houden, is het van tevoren een beetje scripten om er een soort van logische structuur in te krijgen. Maar prima initiatief en ik ben benieuwd naar jouw volgende of die van anderen.

EDIT 3: "Ik zeg vast doei" Geniaal! :D

Laatst gewijzigd:
Hier ga ik spijt van krijgen... =(
Het bankstel is inmiddels wel vervangen :D (ergens wel jammer)
(Gert Maveltjesplot is mijn 'alter ego' voor onzin muziek...)
Studio rondleiding - YouTube
(past trouwens beter in studio tour draad.. Nu zit ik m'n eigen topic om zeep te helpen (zie je wel, nu al spijt) )

Man man man :D. Ik pies in mijn broek :halleluja :okdan:.

Ik vraag me af hoe lang het duurt voordat Man Bijt Hond bij je op de stoep staat.

het fillempie deed mij errug denken aan Arjan Ederveen ......

erg vermakelijk.

en weet je zeker dat gert maveltjesplot geen famillie is van han gewetensvim?

:mega:

Back