Mensen met een TR-909 en/of TR-808 én TR-8 ?

RSB

Whoehahaha
Ik zie weleens studios voorbij komen waar dan zowel de TR-808 en/of TR-909 en TR-8 staat.

De enige reden die ik mij kan bedenken waarom je dat zou willen is dat je je oude TR's niet mee naar buiten wilt nemen en dus maar een TR-8 erbij heb gekocht, maar misschien zijn er nog wel meer redenen.

Ik ben iig benieuwd naar, want persoonlijk zou ik niet snel een TR-8 kopen daar ik al een TR-808 heb.

Dan kan je er beter 2 kopen:(
Denk dat veel van die mensen hem gewoon erbij hebben gehaald omdat het cheap is en toch nieuwschierig zijn naar de klank.
Ik wacht wel op de rackversie:)

Ik verwacht het niet aangezien ze volgens mij nog steeds vet goed verkocht worden. Wet van vraag en aanbod enzo.
Als er meerdere kits toegevoegd gaan worden (zal wel gebeuren als de vraag gedaald is om die op te krikken) zal er weer een sloot verkocht worden denk ik. Roland gaat dit melken tot het bot, en terecht :D

gewoon voor de heb ja haha. tr 8 haalt het niet bij mijn 909 maar blijft een leuk ding voor het geld, al gebruik ik m weinig

wat wel onwijs handig is, is het via USB exporten van alle losse sporen in je daw. je hebt dus geen mixer of ADAT nodig.

Ook voor live is een mooi ding.

maar ik denk niet dat ze over 10 jr 2000 euro waard zijn, het blijft een digitale bak.

De TR-8 doet toch ook 707 kits en zo? Toch wel leuk om dat te hebben lijkt me. Of om te layeren.

Is ook al een aantal keren hier besproken dat deze persoon daar nooit een ballontje over had op mogen laten. Niemand vanuit ROLAND HQ heeft dit ooit bevestigd. Ik zou er niet op rekenen i.i.g.

gewoon voor de heb ja haha. tr 8 haalt het niet bij mijn 909 maar blijft een leuk ding voor het geld, al gebruik ik m weinig

wat wel onwijs handig is, is het via USB exporten van alle losse sporen in je daw. je hebt dus geen mixer of ADAT nodig.

Ook voor live is een mooi ding.

maar ik denk niet dat ze over 10 jr 2000 euro waard zijn, het blijft een digitale bak.

Ha, jij hebt dus zowel een 909 als TR-8, tja dat usb is idd handig als je met een kompjoeter werkt. Maar je geeft zelf ook al meteen aan dat die TR-8 niet die 909 kan vervangen. :)

Zoals wel meer hier zeggen blikt het toch een hebbedingetje te zijn en dat zal dan idd voor een groot gedeelte aan de lage prijs liggen.

Ik neem zelf weleens mijn 808 mee naar buiten en dacht misschien dat het wel een idee zou zijn om het met TR-8 buiten de deur te doen.

Heb een TR-8 en een TR-808.
De TR-8 is leuk / handiger om mee te jammen. De TR-808 heeft het geluid.

Waarom beide? omdat ik de TR-8 al had voordat ik een TR-808 kocht. Als de additionele TR-8 kits uitblijven komt hij vast in de 'aangeboden' sectie terecht.

Misschien denken ze dat de TR-8 over paar jaar 2000 euro waard is? Zou wel grappig zijn als dat gebeurt :D

De TR-8 staat al 2dehands goedkoper dan hun aria syncbox.

Hoe laag je maar kan vallen zeg met een gepushed nep product :D

Back