soundsciu
Ingeburgerd
Ik ben al een tydje opzoek naar en oud nummer van voor 1980 met en of andere orgel/synth loopje erin.
er zijn een aantal artiesten die het in hun nummer ook gebruiken o.a felix-dont you want me hier onder link naar het nummer en op 0:45 in het nummer hoor je wat ik precies bedoel:
snoop dog gebruikt het ook in een van zijn nummers ,maar zoek dus het orginele nummer geloof dat het een amerikaans label was
omdat ik zelf vast zit en niet verder meer kom dit bericht
dus voor de gene die als eerste mij berichtje stuurt met naam van de band en titel (eventueel link naar het nummer op youtube ofzo)
krijgt een werkend Boss xt-2 voet pendaal ,ben benieuwd af iemand me kan helpen
er zijn een aantal artiesten die het in hun nummer ook gebruiken o.a felix-dont you want me hier onder link naar het nummer en op 0:45 in het nummer hoor je wat ik precies bedoel:
snoop dog gebruikt het ook in een van zijn nummers ,maar zoek dus het orginele nummer geloof dat het een amerikaans label was
omdat ik zelf vast zit en niet verder meer kom dit bericht
dus voor de gene die als eerste mij berichtje stuurt met naam van de band en titel (eventueel link naar het nummer op youtube ofzo)
krijgt een werkend Boss xt-2 voet pendaal ,ben benieuwd af iemand me kan helpen

ik weet niet op wat voor kamp die draaiorgelzooi populair was, maar zeker niet in de bewoonde wereld. Felix heeft i.d.d. de credits van dit rifje.