Hoe leesbaar labelen hardware? Moog

klinkske

boeketje voor de vrouw
Ik kan het echt niet lezen en dyno blijft niet kleven. Iemand een tip?

Untitled by Buttkizz, on Flickr

ja, die dyno sticker zijn ni alles,,
Mss brengt de handleiding raad ?? En staat het daar duidelker op ?? En print die pagina ??
Of schrijf het op die "trekbandjes met flap"... Up/Down enzo...

LOL, misschien is het printen idd nog 't slimste, desnoods zelf een tekeningetje maken, printen en kleven. Bovendien ook leesbaar als de kabels inzitten! Thx

Veel werk maar werkt wel en laat 0,0 aan sporen achter: maak van plexiglas een vorm net zoals het zijpaneel. Lijm daar kleine magneetjes op die precies in de schroefgaten vallen - op internet even zoeken naar rare earth magnets. Graveer of plak vervolgens de namen van aansluitingen op het plexiglas plaatje.

Zo heb je een schone oplossing die blijft zitten en geen schade of stickerresten veroorzaakt.

Alternatief: vervang het plastic sidepanel door een houten van identiek formaat. Kost wel wat meer moeite, maar daar kun je dan ook in graveren en de restwaarde intact mee laten.

Houten zijpanelen en euh. Never mind. Een sub 37 dus. Die is wel leesbaar.

Ik weet dat de vraag in het algemeen best handig kan zijn maar daar zijn de bekende labelprinters voor desnoods met transparant plakplastic er overheen...echter kan ik geen enkele reden bedenken waarom je die paar I/O's op je Moog zou willen of moeten labellen?!

Patchbay of in pluggen en van af blijven

Patchbay is the way to go!, Ik heb ook alle ins en outs van mijn synths en fx aangesloten op een patchbay, het kost in het begin misschien wat extra kabels, geld en moeite maar als het eenmaal aangesloten zit geeft het je wel de meeste ruimte om snel te schakelen!

heb geen ruimte voor een cv/gate patchbay
Ik hou van experimenteren, aansluiten enz is part of the fun, dus ik ben veel met kabel bezig en alles helpt.
Heb een foto met witte letters afgedrukt, hangt achter de Moog aan de muur. Lekker leesbaar :)

je hoeft het toch maar 1 keer aan te sluiten?

en stickerresten zijn niet zo bevorderlijk voor de waarde natuurlijk

Ik wil wel wat verschillende dingen routen naar de CV gate toestanden, alsook de IN
Anyway, is opgelost: heb foto afgedrukt, hangt aan de muur achter de moog.

Untitled by Buttkizz, on Flickr

Back