Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik ga ook bellen. "Mijn 90% kortingscode is verlopen"

Ik belde net met Bax omdat mijn 5% kortingscode was verlopen. Krijg nu 5% korting op mijn volgende bestelling(Octatrack). Scheelt toch iets van 60 euro.
Prima service!
???Out of the blue om korting is %&^*^%&, maar als je al zo'n kaartje had liggen is't toch net weer iets anders.
???

i4 muzique of zoiets gaf laatst ook 5% korting..komt in een pop up als je op de pagina komt.Weet nie of het nu nog is

Ik heb wel weer een kortingscode gehad van Bax. Via mail, 5% en week geldig.
Ga 'm zelf gebruiken denk ik.![]()

Die kaartjes waren zoals bekend tweeledig: een voor jezelf, de andere voor 'een vriend'. Da's dus veranderd.
Just curious, had je een recente bestelling, of hadden ze je lang gemist ?![]()

Ze hadden me gemist. Geeneens zo lang geleden.![]()

Gewoon wat proberen af te dingen is toch niks mis mee? Als je bij de MM iets van €1000 koopt pingel je er ook zo wat procenten vanaf. Of een Dell computer: nooit gewoon online bestellen maar even bellen en een offerte vragen. Dat bespaarde mij de laatste keer ruim €200 op een computer van €1500Een verlopen kaartje is een verlopen kaartje, maar vragen om korting zonder kaartje at all op zak te hebben leek me dan weer wat anders dan ze lief aan te kijken voor verlenging met zo'n kaartje in je hand.
Dat was het !![]()