23 maart ELECTRO IN UTRECHT

stijn

TaMaHaTa
.

Attachments

• headroom.jpg
    headroom.jpg
    35,3 KB · Bekeken: 209
Origineel geplaatst door lo-fi
Toch niet our man Stijn from Antwerp?

nou bijna dan, ben inderdaad Belg, maar woon in Utrecht
hoezo???

interessant!

interessant!

Ik zit erover te denken om daar is een bezoekje te plegen..

Arv

MOETEN JULLIE ZEKER DOEN
lekkere ranzige Italo, electro, idm, dub
word errug gezellig

tering, zijn er nog electro feesten in NL waar Xerox niet draait? ;)

Olaf

ben jij die liveset, stijn ? of ben je een van de DJ's ?

nee live niet en djén ook niet.
ik organiseer met wat vrienden ong. om de 2 maanden een electro feest, zij draaien wel. Live act is Ben die bij music house in utrecht werkt.

ik hoop dat ie qua boeking wat goedkoper is ;)

foei, wat een foute opmerking! ;)

Olaf

klinkt goed. is dit ter vervanging van interzone, aangezien interzone tegenwoordig in kikker is (?)

Origineel geplaatst door stijn

nou bijna dan, ben inderdaad Belg, maar woon in Utrecht
hoezo???

Nou omdat ik 'n paar weken geleden 'n ontzettend dope electro liveset heb gezien van 'n jongen die werd geïntroduceerd als "our man Stijn from Antwerp". Dat was samen met Mocky in het blauwe theehuis in A'dam. En inderdaad ja, _Xerox draaide daar ook...

Origineel geplaatst door Stefan
klinkt goed. is dit ter vervanging van interzone, aangezien interzone tegenwoordig in kikker is (?)

? :)

nou niet echt ter vervanging van interzone, het leek ons gewoon leuk om es wat electro naar utrecht te halen en aangezien dat in de acu wel haalbaar was zonder al teveel financiele conequenties gaan we nu voor de 3de keer een feestje geven (HR1 was live Endorphins, HR2 was live Orgue Electronique en Legowelt)
we doen het ook alleen maar voor de lol ,moet voor ons niet te serieus worden:)

kan ik me voorstellen.

als je ooit eens een dj nodig hebt voor wat idm/electro/breakbeats/industrial/ambient geneuzel ... laat het maar weten ;-)

ik was er helaas niet, klote IB groep had de stufi nog niet op mijn rekening gezet (ja, of de banken deden er weer eens verdomd lang over natuurlijk).

hopelijk volgende keer

feest was helemaal te gek, al had het iets drukker gemogen.
Cosmic Force was vet, had een bassist meegenomen. Kid Goesting en Louis draaiden lekkere electro en in de bar was het gezellige dubjes en italo.
Wie er volgende keer komt weten we nog niet, maar we staan open voor suggesties

Origineel geplaatst door stijn
Wie er volgende keer komt weten we nog niet, maar we staan open voor suggesties

Origineel geplaatst door Stefan
als je ooit eens een dj nodig hebt voor wat idm/electro/breakbeats/industrial/ambient geneuzel ... laat het maar weten ;-)
:D :D :D :D :D

Back